Bloggkritik
Vad tycker ni om min blogg? Tänk på hur inläggen är och hur designen ser ut, men först och främst inläggen. http://fames.se/aliciaaa/
putt
Puff
Sluta putta upp tråden så länge den är på framsidan och ge det lite tålamod.
/Sajtvärd
Sidan kan inte hittas får jag upp tyvärr
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 Vilka inlägg menar du? Jag har aldrig gjort inlägg om "hej".
Tyvärr går inte facebookrekommendera sakerna att få bort :/
Tack för kritiken, ska försöka ändra på det. :)
Designen ser bra ut tycker jag, stilren och tydlig.
Som din blogg är upplagd nu tycker jag att det känns som att den främst kommer att vara intressant för folk som känner dig - t.ex. kompisar och familj. Det beror på att din blogg just nu mest är en dagbok med väldigt spridda ämnen som främst handlar om din vardag. För mig som inte alls känner dig är det till exempel inte så intressant att veta att du är sjuk och äter makaroner, om du förstår vad jag menar?
Om du har som mål att fler än bara dina kompisar ska läsa bloggen behöver du tänka lite mer på vad de som läser din blogg skulle kunna tycka är intressant. Att försöka fokusera på ett mer specifikt ämne brukar också hjälpa. Du skulle t.ex. kunna skriva om djur eller mode och skönhet. Ett bra tips är att tänka att ens blogg är som en tidning och att läsaren ska få ut något av varje inlägg - t.ex. lära sig något nytt, få svar på en fråga eller bli inspirerad. Ditt inlägg "10 enkla tips för håret" är ett jättebra exempel på ett sådant inlägg, fortsätt så!
Tack för kritiken Mimmi!
Där fick jag en liten "funderare"! 😉
Putt :)
#9 - Som sagt, putta inte upp tråden allt för ofta är du snäll.
#10 Tråden låg ju på tredje sidan. :)