Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbörja-blogga
Läst 279 ggr
emeliiiiieee
0

Bloggportal + sökes header/design?!

Vilken portal tycker ni är bäst? Har i nuläget nattstad och tycker att den sidan suger nå rejält.. Man måste kunna få stora och fina bilder(inte synas att de blir pixliga m.m).

SÖKER även någon som kan tänka sig att göra en header/design till min blogg isåfall! Kravet är att du vet vad du gör och gör det bra, du ska även kunna visa tidigare skapelser du gjort :P Kan självklart tänka mig att betala en summa för detta.

_Alicia_
0

Fames och blogg.se!

~ Hälsningar Alicia, Hoppsan och Kiwi! ~

Alicias.nu

ttournesol.weebly.com

emeliiiiieee
0

Vad är det som är bra med fames?

Blogg.se är jag lite sådär njaaa till. Haft det förr och var inte supernöjd. :P

_Alicia_
0

Fames har ett bra verktyg där man kan tjäna pengar och en snygg och stilren design redan från början. :D

~ Hälsningar Alicia, Hoppsan och Kiwi! ~

Alicias.nu

ttournesol.weebly.com

[EmmiieErixon]
0

aa jag säger med fames :) tycker det är smidigt :) sedan har jag aldrig upplevt att deras app att blogga igenom någonsin har laggat som jag hört att den gjort rejält för de som har blogg :)

matildapsvensson
0

Wordpress är nog den portal som jag tycker absolut bäst om! Dock så är designen ganska trist och man kan inte ha egna desigkoder… Men annars så blogg.se (med egna eller deras designkoder) :)

iMAKiTTYCAT
0

Jag tycker att blogg.se är bäst, har bloggat på både devote och blogg.se, devote är lättast att designa men blogg.se är bättre om man vill ha det mer avancerat. Tycker jag 👍