Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: börja-blogga
Läst 417 ggr
Ratlings
0

Bloggande via mobilen

Jag funderar på att starta en blogg om mitt liv med mina hundar och våran träning. Meeen jag har sällan tid, ork, tillgång eller är såpass smärtfri att jag orkar sitta vid datorn. Jag kan bygga upp en blogg från datorn så den ser ut som jag vill om jag kommer ihåg vad hjälpsidan heter men jag måste alltså kunna blogga från mobilen. Vet ni någon simpel bloggsida där det är lätt för nybörjare att göra sin blogg och som funkar utan problem via mobilen? :)

// Lise
When nothing goes right, go left!

leemland
0

Jag tycker att blogg.se's app är enkel, men har sett en del här inne som inte alls gillar den :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Wezza
0

Jag kan väl bara säga att när jag hade blogspot.se så brukade jag göra inlägg på mobilen, kunde dock ej lägga upp bilder…

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

Greigh
0

blogger.se /blogspot har tillgång till bilduppladdningar nu för tiden. Använder det själv och är supernöjd!

Ratlings
0

Blogg.se kanske skulle funka, har en blogg där som aldrig är startad dock. Kanske kan göra om den å starta upp den! Är det någon av er som vet vad sidan där det står hur man ändrar koder, byter header, bakgrund osv heter? Det var verkligen evigheter sen jag höll på med blogg!

// Lise

leemland
0

#4 Kolla uppe i länksamlingen på denna sidan dom har kanske den du är ute efter där :) Annars kolla igenom artiklarna :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Ratlings
0

#5 Får göra det lite senare :) tack!

// Lise

Disturbed-Angel
0

Jag tycker att appen som Bloggplatsen har är jättelätt och bra att blogga med.

Man kan variera text och bilder, ta kort medans man bloggar, lägga blogginlägget i en kategori osv..

Tycker den är väldigt enkel och smidig hela bloggplatsen. Inga jobbiga HTML kodningar för att göra designer.

Ratlings
1

Jag valde blogg.se, funkar jätte bra :)

// Lise