Bloggkritik
Jag tog mig i kragen och bytte bloggportal. Så nu vill jag veta vad ni tycker än så länge. Finns inte så mycket att bedöma men jag funderar på att enbart ha svartvita bilder. Vad tror ni? Blev teckensnitten bra och passar headern?
Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette
Svårt att bedöma tyvärr, pga att det är en massa reklam som stör, speciellt i bakgrunden.
Men fin header och bra med bilder.
Saknar dock en meny, om man vill gå tillbaka och se längre tillbaka sen eller kanske inom en viss kategori 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 reklamen kan jag tyvärr inte göra något åt men det är inget som stör mig som tur är x)
Tack så mycket! Om jag fixar menyn så kan jag inte ladda upp bilderna i samma storlek vilket suger :/
/ Lizette
#2 Ok ja jag ser mest reklamen runt omkring tyvärr, går inte att fokusera så mycket på bloggens innehåll tycker jag.
Aha ok ja det var ju trist att det är så :/ Då är det ju inte mycket att välja på 😕
#3 Hade varit skönare med mindre reklam men jag är typ kär i spotlife så jag har inte så mycket till val. Lätt navigerat och jag gillar sättet o göra designer. Förhoppningsvis kanske dom drar ner på reklamen i framtiden :)
/ Lizette
#4 Ja man kan ju hoppas 🙂
Tycker bloggen är fin förövrigt med så 🙂
#5 tack :) Jag tror det är så att dom har så mycket reklam för att tjäna pengar typ, vilket är synd x) Jag är faktiskt nöjd och har nu lyckats få över min domän dit 😃
/ Lizette
Även jag saknar en meny, skulle det inte gå att få till en drop-down kalender eller någonting under headern kanske? Så kan du fortfarande ha stora bilder. :)
Tror nog att du bör ladda upp färg-bilder också för den delen, för eftersom hela bloggen blir svartvit just nu så blir den liksom lite "bakgrund" till reklamen istället när den är färgad, om du förstår vad jag menar? Tror att den skulle "stå ut" mer från reklamen om det var färgglada bilder med. :)
Ingen aning men tror inte det med dropdown går på spotlife men ska definitivt kolla upp det :) det med bilder i färg ska jag tänka på men har fastnat i ett stadie där jag vill att alla bilder ska ha samma redigering o fastnade då för svartvitt :) får se om jag kommer på någon bättre redigering med färg :) tack för din kritik :)
/ Lizette