Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-html-och-css
Läst 527 ggr
Urhasten
0

Koder till WP

Jag driver min blogg från WordPress. Om jag skulle vilja placera in en annonskod, hur gör jag detta?

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

monstermash
0

Du klistrar väl bara in den i stilmallen där du vill att den ska sitta? Eller svarade jag för flummigt nu? 😊

Urhasten
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grejen är att vi inte har någon stilmall på det sättet. Annars hade det varit hur enkelt som helst (är bekant med blogg.se). 

Den enda kodmall jag kommer åt är denna (CSS) och det är inte så mycket att pilla i 😕

monstermash
0

Hur ser det ut under "Front" osv då? Det borde vara där någonstans du ska sätta in det… Hm!

Urhasten
0

Under front väljer jag texttyp och storlek. Jag har i princip tittat överallt, men hittar det ingenstans. Det känns bedrövligt. Jag har dock mejlat till Bloggerfy (som jag eventuellt ska registrera mig hos) för att se vad dem säger. De bör veta kan jag tycka! 😃

Urhasten
0

Jag mejlade till Bloggerfy och har fått ett svar på frågan i fall någon med undrar! 🙂

WordPress stödjer inte JavaScript och därför kan inte WP-bloggare lägga in en annonskod. Däremot om man fortfarande vill använda Bloggerfy har dem andra tjänster som man kan använda för att använda deras tjänster.

Så nu vet jag och vi alla vad som gäller! 🙂

Metnal
0

du får köpa loss din WP blogg om du vill kunna ha annonser som du själv vill tjäna pengar på. så det går men kostar ^^

Kolla gärna in min blogg! http://thefatcheerleader.com

Instagram: @metnalized

Mimmi
0

Borde gå att fixa med en widget om det bara är HTML, men bra att du löste problemet ändå!

Urhasten
0

#6 Nu har jag Premium på WP, så hur skulle jag gå till väga om jag vill köpa loss den så att säga? :)