Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-köpes-säljes
Läst 837 ggr
Solvalla_Liv
0

(S) Hälper dig med designen :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! 

Jag älskar att sitta i timmar och fixa med olika designer till Blogg.se. Då jag vill förbättra mig nu också vill jag gärna att någon/några vill ha designer. Jag sätter jättegärna ihop en hel design och så gillar jag även att göra headers. 

Jag arbetar gratis men jag vill gärna ha lite länkar till min blogg då det är en gratisdesign 😉

Vill du se lite exempel på designer jag gjort själv?? 🙂

Eucalyptuslivet.blogg.se/

Eucalyptuslivet.blogg.se/test

(förlåt sajtvärdarna om jag har skrivit fel och brytit mot någon regel, men jag letade i sajtens regler och hittade inget om att man inte får annonsera så här, så är det något fel, skriv gärna det! 😊)

Bloggheader jag gjort till min blogg sen tidigare:

~Liv Persson - Eucalyptuslivet.blogg.se~

Ratlings
0

Hej!
Hjälper du fortfarande? :)
Har en blogg jag gjorde iordning för jätte länge sen men som aldrig är startad. Tänkte ta tag i den, men vill ändra designen. Att pilla med HTML koder osv nu är inte direkt optimalt då jag har typ diskbråck och kan därför inte sitta vid datorn mer än max 20 min innan jag får alldeles för ont. Vill du hjälpa en handikappad som vill blogga igen? 😃

// Lise
When nothing goes right, go left!

Solvalla_Liv
1

Självklart! P:ma mig. :) HAr lite att göra nu men ska hinna med den också så klart! ;)

Officielle
0

Hej!

Jag har äntligen startat upp min nya blogg eftersom att min gamla blev hackad, skulle du vilja fixa en design(ej header) till mig? 🙂

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Nali
1

Hej!

Jag skulle också jättegärna vilja ha hjälp med design :)

Solvalla_Liv
1

Självklart! Skicka p:m. Kan ta ett tag innan jag börjar med era designer då jag har lite att göra åt andra, men ska börja så snart som möjligt! Skicka mig inloggning och en text om hur ni vill ha designen och header. :)

monstermash
0

Lite nyfiken på om du även hjälper till med kodning eller om det bara är design du hjälper med? :)

Solvalla_Liv
0

Hjälper till med kodningar också 👍

Officielle
0

När tror du min blir färdig? 🙂

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Solvalla_Liv
0

Ska fixa under veckans kvällar. Har väääldigt många just nu och ska börja fixa allt förhoppningsvis ikväll! 🙂

elsaandersson14
0

Åååh gud, du och jag är typ like, men det ända är att mitt alltid blir så fult, gillar mera att göra headers!:D Håller du fortfarande på? Skulle vilja att du kunde fixa en design och header till mig?:o

Mejla mig till elsaandersson14@gmail.com så kan vi komma överens isåfall.

Solvalla_Liv
0

yes. :) Jag vill bara berätta att jag har 7 stycken som jag ska fixa åt, men jag ska försöka hinna med dig denna helg, om inte så nästa helg. :) Mejlar dig senare under dagen ;)