Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggproblem
Läst 304 ggr
Officielle
0

Hemsida.

Hej!

Jag undrar ifall det är någon som använder sig av Weebly.com, har lite problem som jag behöver hjälp med och funktioner jag inte förstår. 

Tacksam för svar! 🙂

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Fridaaaa
0

Jag använder mig av weebly, vad är det som du behöver ha hjälp med? 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Officielle
0

#1 Okej, äntligen nån som gör det! 🙂

Det är så att jag skapade en hemsida igårkväll, jag fixade lite med designen och gjorde nya "pages". När jag sedan klickade på "publish" kom det upp en ruta som krävde att jag skrev in mitt mobilnummer för att få publicera, jag vill inte skriva in mitt mobilnummer. 

Går nu alltså inte att publicera så inga av ändringarna jag gör syns, hur gör jag för att slippa skriva in mobilnummer?

Fridaaaa
0

#2 Jag har inte skrivit in mitt mobilnummer när jag skapade min sida. Låter konstigt hmm borde ju gå utan att behöva göra det?

Officielle
0

#3 Går inte alls, står att det ska skickas en kod via sms som man sedan ska skriva in för att verifiera. Vill verkligen inte skriva in mitt mobilnummer eftersom jag inte vill att det ska vara kopplat nånstans. Har googlat och läst igenom supportsidan men hittar inget om det.

Hört att folk som skapade sina sidor för ett tag sedan inte behöver skriva in mobilnummer så det kanske är något som kommit nyligen. 🙂

Fridaaaa
0

#4 Hmm märkligt! Nu har jag iförsig haft min hemsida ett tag. Men vad dumt.
Kom nog när de ändrade design/upplägg på sin sida

Officielle
0

#5 Jo, tror det.

Men vad tycker du jag ska göra? Vill väldigt gärna ha min hemsida på Weebly. 🙂

Fridaaaa
0

#6 Ja du har nog  inte mycket att välja på än att göra det i så fall, verkar inte finnas fler alternativ tyvärr

Magisk
0

Det verkar vara så lite överallt känns det som. Googlekonton är likadana. Hoppas du får en rätsida på det hela. kan hända att du har något ibockat under ditt konto. Kolla där.

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar

Officielle
0

#8 Hittar inget under mitt konto men jag får börja leta en annan portal! 🙂

_Alicia_
0

Det är för att du måste bekräfta ditt konto, när du skapade kontot hade du antagligen valt att få koden på sms istället för e-mail. :)

~ Hälsningar Alicia, Hoppsan och Kiwi! ~

Alicias.nu

ttournesol.weebly.com