Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: övrigt-bloggrelaterat
Läst 382 ggr
leemland
0

Känner någon till denna sidan?

Tänkte höra om någon av er hört talas om denna sidan tidigare? nyfotat.se 

Har själv aldrig hört talas om den utan "trillade över" den idag. Och tänkte höra om någon hört talas om den eller kanske använt den själv?! :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

lizzplace
0

Tycker det ser ut som en B-version av dayviews :3 men nej har inte hört talas om den sidan innan ^^

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

leemland
0

#1 Ja efter jag postat här kollade jag den lite och den påminnde verkligen om Dayviews.. Men den sista uppladdningen va i oct eller nov förra året så de är nog ingen aktiv sida..

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

lizzplace
0

#2 nej precis och dom verkar inte ha så många aktiva medlemmar heller :)

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

leemland
0

#3 Nej . Tror jag skippar den sidan och letar efter en bättre sida att starta upp på :P

/ J 

beem
0

När man börjar blogga tycker jag man ska hålla sig till kända stabila sidor. Det är ju inte roligt om portalen stänger ned helt plötsligt.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

leemland
0

#5 Nej håller med dig. Jag har en blogg på blogg.se redan, men funderar på att starta upp en hemsida/blogg och denna verkade bra först men har bestämt nu att jag skippar den :P Har ett "gammal" dayviews konto om jag skulle vilja satsa på de igen :P haha

/ J