Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettkritiktrådar-lätt
Läst 516 ggr
Cilia.Teddytöserna
0

Kritik tack.

Ny uppstartad blogg med ett par kompisar. Endast ett inlägg uppe just nu och designen är inte riktigt klar, men vill gärna ha kritik på skriv sättet osv vad ni tycker om förkortningar ordspråk etc. Men även om designen inte riktigt är klar vill vi gärna ha lite kritik på den. Tack på förhand Bloggarna!

HÄR hittar ni bloggen

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

leemland
0

Vill börja med att säga att ni skrivit fel i ert första inlägg ;) kategorierna sitter till vänster ;P 

För övrigt så är det en väldigt neutral design, händelselös. Men i och med att ni inte kommit igång med den så är där ju inte särskilt mycket att kommentera kring den. 

Det är nog bättre att ni kommer igång och sedan ber om kritik :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

lizzplace
1

Jag personligen tycker inte om att läsa bloggar som har "grunddesigner", det blir liksom opersonligt och jag tröttnar nästan direkt. Jag älskar bloggar där personen lagt ner tid på design, rättstavning, bra kategorier, bra ämnen och en röd tråd i inläggen. Många bilder är dessutom ett stort plus 🙂

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

Cilia.Teddytöserna
0

#2 Designen håller just nu på att ändras df den är så ;) Den var inte så när vi la ut tråden.

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

Fridaaaa
0

Kan inte säga så mycket eftersom det inte är några inlägg (mer än den "beskrivningen), samt att ni inte gjort designen ni vill ha, så går tyvärr inte att ge kritik ännu.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Magisk
0

Skulle vilja se en header som täcker hela wrappern än en liten bild till höger.

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar

Fridaaaa
0

Håller med #5, samt att ni gärna använder er av egna bilder eller då ev gratisbilder eller bilder man frågat om lov om först. Tycker det blir mer personlig blogg med egna bilder 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

beem
1

Jag reagerade på texten i bilden. 

A little party never killed nobody. Heter det inte anybody ?

Sorg är kärlek som blivit hemlös