Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 374 ggr
CatchFatch
0

Osäker..

Hej!

Jag skrev ett inlägg idag, som jag sparade i utkast, för jag kan verkligen inte bestämma om jag vill lägga ut det eller inte.

Jag får känslan av att jag själv klankar ner på utekatter fast jag inte menar det.
Jag skrev denna texten bara lite snabbt när jag tänkte på att jag fått ringa polis för att någon annan kört på en katt här om dagen. ( Den personen hade bara åkt vidare och alla andra fortsatte bara köra på och bredvid katten..)

Är det dumt att lägga ut det när man känner sig lite osäker? "/

Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se

Magisk
1

Om du är osäker så lägg inte ut den.

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar

matsdotter
0

Om du är osäker på att du kan stå för vad du har skrivit så bör du inte lägga upp det, nej. Å andra sidan så är det din blogg, och alltså du som bestämmer vad som ska läggas upp, och det är dina åsikter och tankar folk vill läsa när de klickar in där.

Så är det verkligen så du känner ang. utekatter så säger jag "kör", annars kan du ju förklara att som du gjorde här, att du vet att det låter som att du klankar ner på utekatter men att det inte riktigt är meningen, men att det var så du kände just när du skrev det? :)

Mimmi
1

Kanske är en bra idé att lägga till en liten "disclaimer" där du reder ut eventuella misstolkningar som kan uppstå? 🙂