Blogg.se Synas
Har du varit med i blogg.se synas någon gång? Alltså där du med dina bloggpoäng kan visa upp bilden 20 minuter. :)
Ja det har jag! Tog en månad för mig att få ihop 7000 poäng och fick 56 besökare under dessa 20 minuter. Tycker inte det var värt det, annonsen man måste ha för poängen är så ful och störande och inte värt så lite som 56 besökare. Det går lika bra att kommentera två nya bloggar om dagen i en månad så har jag fått 56 nya besökare utan annonsen liksom. Har skrivit ett långt och utförligare inlägg på min blogg om detta, vad man ska tänka på och så innan man köper en Synas för att få ut så mycket som möjligt av den, men vet inte om man får länka här? Bland kommentarerna berättade någon att hon bara fått en enda besökare, så det gäller verkligen att välja rätt tid, en bra bild och en lockande rubrik.
Jag har aldrig varit med där men försöker skrapa ihop poäng. Testa dör man annars dör man ;) haha!
Ja jag lyckades efter ett tag få ihop så mycket poäng som behövdes, statistiken ökade väl lite. Fick väl 30 unika sidvisningar extra, men dagen efter är det ju lika dött igen så njae. så värt det tycker jag inte det var, men jag är ju inte intresserad av att köpa designer så då kan man ju lika gärna köpa synas ;)
http://hannnafoto.blogg.se