Bloggkritik
Vad tycker ni om min blogg? Ibland känns det som att den är lite tråkig, men det händer inte så jättemycket i mitt liv så jag vet inte vad jag ska skriva om. Det jag vill ha kritik på är:
1. Utseendet på bloggen. Ser den snygg ut? (Vet att många tycker det är jobbigt med stora bilder, men jag gillar det).
2. Innehållet. Skriver jag bra? Skriver jag om roliga saker? Vad kan jag skriva mer om? Något intressantare?
3. Helheten. Känns den hemtrevlig? =)
Tack på förhand!
HÄR är min blogg!
Puttar lite i hopp om svar… =)
#1 Vänligen läs igenom sajtens regler. Det är inte tillåtet att putta upp trådar. Speciellt itne samma dag som den skrivts, men här på sajten gäller inga puttningar alls
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Oj då… Ska inte hända igen :)
Nu har jag inte läst så mycket på din blogg. Och jag tycker man ska följa den en tid för att kunna svara på fråga 2, så den hoppar jag över :P
Jag tycker sidan är lite tråkig och intetsägande. Och personligen gillar jag inte en enbart vit sida. Så det kan vara de, men testa gärna sätta lite färg på den. :) Tycker också du skulle kunna ha en liten header eller något.
Dina bilder tycker jag är bra:) Gillar du stora bilder ska du ha kvar dom! :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Tack så mycket! :) Personligen gillar jag det enkla och vita, men jag antar att det är en smaksak… Har under en lång period haft väldigt färgglatt med mycket header så tänkte variera mig lite.