Blogg.se funkar ej
Jag och två vänner har en blogg, och jag försöker logggs in och det står att lösenordet är fel. Men jag skriver rätt och det är jag säker på, vi fick t.om byta men det funkade ändå inte. Men idag kom jag in, men så står det att inläggen inte kan laddas fram och massa, kan liksom inte skriva nya inlägg eller kolla va som hänt. Vet någon vad dte kan bero på? har haft detta problemet många gånger.
Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️
#1 Går det över då eller vad händer?
Sådär ser itne blogg.se ut för mig, är du inne via ipad eller mobil?
För på datorn har jag inte sådan "design" på blogg.se
Men tror som #1, att det är en bugg.
Jag hade nog felrapporterat det.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det är väldigt sällan det hjälper att felrapportera. Det går förstås att alltid göra ett försök, någon gång bör dem korrigera sina hundra buggar hehe. Detta är bland annat anledningen till varför jag bytte till WordPress. Betydligt mycket mer pålitligt än Blogg.se.
#4 Jag har dock sällan haft problem med blogg.se.
Men Wordpress är också bra.
Ja, det är via iPad. Är samma problem via dator också. #2 Åh typiskt. Får väll hoppa av bloggen då och kanske göra en egen på en annan sida! Jag har alltid haft problem med blogg.se, men har aldrig tagit tag i det riktigt.
#6 Hmm konstigt, vad har du mer haft för problem?
#7 Samma problem hela tiden!
#8 Samma problem på mobil eller dator?
#9, Ja jag skrev det xD
#10 Missade det 😉 Fast inte via mobilen ser jag inte dock 😉
Mycket konstigt må jag säga
Jag har haft problem med Blogg.se genom datorn och genom mobilen. Alltid en bugg som ska felrapporteras. Tycker inte det är okej, så jag bytte helt enkelt portal. Tycker du också ska göra det om du känner att dina problem inte fixar sig och blir återkommande. Det blir roligare att blogga om det fungerar som jag förväntar sig att det ska göra.