Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggproblem
Läst 619 ggr
Cahira
0

Blogger/blogspot pages problem

Är det någon annan som har problem med bloggers pages/sidor? Skapade en ny flik och den vägrar fungera hur jag än trixar och fixar. Kunde inte heller googla fram nån klurig lösning så tänkte jag testar här. 

Det ska alltså vara en flik som heter Facts och jag vet inte ens om den syns för andra än mig. http://badgerfox.blogspot.com

De andra flikarna funkar fint, men inte den där. Lagom frustrerande.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Magisk
0

Den fliken syns och funkar fint för mig. Modzilla Firefox har jag.

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar

Mimmi
0

Den syns för mig men fungerar inte. Den går att klicka på men leder till startsidan. 

Hur har du gjort menyn? Tror det kan hjälpa oss att hitta problemet. Har du använt dig av den gadget som visar sidor?

Cahira
0

Jag använder gadgeten och fixar dom i vanliga "bloggersidan" i brist på bättre förklaring. Alla andra tabbar jag gjort på exakt samma sätt har fungerat och jag kan verkligen inte förstå varför detta funkar annorlunda.

Cahira
0

Och jag har skapat, ändrat, fixat och tagit bort rätt många bloggar ska erkännas. Första gången jag stöter på detta problemet. 🤔

Cahira
0

#1 Vad händer om du klickar på den? Går den att läsa och allt?

Magisk
0

#5 Det kom text upp som jag kunde läsa men om det är allt vet bara du. Vet inte ens om det är den rätta texten. Men en text kom när jag klickade på fliken.

Kollade en gång till och det är bloggen som kommer dit som Mimmi skrev.

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar

Cahira
0

Hm precis samma problem som jag har med andra ord. Jag förstår inte varför det inte blir rätt? 🤔

Det ska vara en punktlista med fakta om hunden. Inga konstiga koder eller nåt sånt. Bara en punktlista.

Cahira
0

Problem löst!

Jag kopierade innehållet och skapade en ny likadan och raderade den gamla. Att jag inte tänkte på det tidigare. 🥵

Magisk
0

Vad bra.

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar