Hur få menyn att stanna?
Hjälp!😕
Bytte design på bloggen igår men det ser hemskt ut….
Den där menyn högst upp följer med ner över inläggen, hur sjutton får jag den att stanna kvar högst upp??? Den MÅSTE stanna kvar annars byter jag design igen..
Kan man få bort reklamrutorna mellan de första inläggen? störande med ett sådant jättemellanrum.
Det är även en dryg reklamruta när man klickar på kommentarer och ska scrolla ned till kommentarsrutan.
Och kan man ändra radavståndet i inläggen?
Är väldigt tacksam ifall ni svarar på detta.😮
Det med menyn har jag fått hjälp med av en riktigt duktig tjej.
Men det där mellanrummet mellan inläggen pga annonser, måste dom sitta där eller?
#2 valt att det ska synas? Haha isf var det ett dumt val av mig.🤔
Du behöver inte ha annonser om du inte vill, har själv inte några annonser på mina blogg.se bloggar, logga in och kolla dina inställningar.
Reklamen som är mellan inläggen är så vitt jag vet inget som går att ta bort utan att köpa Blogg.se PRO, tyvärr.
#5 Jodå, jag har inte betalat för att få bort reklamen.
Jag får inte bort någon reklam på min blogg.se blogg genom inställningar eller liknande…
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#7 Jaså, men på något sätt borde det ju gå eftersom en del, inklusive mig själv, inte har reklam och utan att ha köpt något tillägg. Jag kommer dock inte ihåg hur jag gjort för att utesluta reklam på mina bloggar.
#8 Ja det är konstigt för jag har aldrig kunnat det, hur jag än testat 😮
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#8 Panorama-reklamen som visas allra högst upp på bloggen går att ta bort utan PRO-medlemsskap, men inte den andra reklamen. Om du inte ser reklamen och inte är PRO-medlem kan det bero på att du har en webbläsarplugin som blockerar reklam eller att du använder en bloggdesign som dolt reklamen (detta är inte tillåtet).
#10 Nej, jag har ingen reklam alls. Jag gör mina egna bloggdesigner och vad jag vet har jag ingen plugin som blockerar reklam.
Skumt, men då får det vara kvar då :)