Bloggvärde
Vill du veta vad din blogg är värd i pengar? Eller vad den teoretiskt skulle kunna vara värd i kronor? Ta då en titt här!
Denna tjänst är ganska skojig faktiskt! Man kan genom att skriva in sin bloggadress få reda på vad bloggen teoretiskt sätt är värd i kronor. Det är helt gratis att räkna ut bloggvärdet. Länk här.
Löpsedelsbild:
Fotograf: Maja Lind
Det funkar inte för mig. När jag skrivit in bloggadressen står det "felaktigt blogg-URL", fast jag skrivit rätt..
#1 Det hände mig första gångerna också. Skippa "www" skriv bara http://(och sedan bloggen).
Vad har du för bloggadress? Jag kan testa från min dator om det inte funkar. :)
Blogspot har jag. Det vill inte funka även fast jag inte tar med www.
#4 Men om du ger mig din bloggaderss så kan jag testa. Det kanske är från din dator som det inte går på grund av något.
Okej :)
frokenjulies.blogspot.com
Skumt, nä, det gick inte. Testa imorgon istället, kan vara något tillfälligt. :)
Min ansågs vara värd 3097kr
hihi så här står det längst ner… :)
Klicka på bilden ^^
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Hmm nu funkar det inet för mig heller som för #1 :/
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
32 136 kr är min blogg värd för tillfället.
#11 Oj!
Att det inte funkar för vissa kan vara något tillfälligt knas. Det var så för mig första gångerna jag testade.
Ja, det är ju inte vad bloggen är värd egentligen… utan bara ett helt random tal ^^
Baserar sig på besökare o sånt krafs.. Tror nog ingen skulle betala 32 000 för min blogg ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 För mig funkar det med din bloggadress.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
min blogg e typ värd 2187 kr , hähä :P
// Michis
#14 Ja, men det är ändå en rätt skojig tjänst. :P
#18 Tjoho! En slant minsann, kanske värt att överväga. ;P
hm jag lyckas inte heller få fram något :( har testat med ett par av bloggarna :(
#20 Skumt. 
21# eller hur :/
Det fungerar inte för mig heller.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
För mig fungerade det, min var värd lite drygt 6000. 
Funkar för mig med, nu är den värd 3097kr. :P
funkar inte för mig vill kanske hjälpa mig
appar.webblogg.se
Funkar bara på vissa bloggsidor, min blogg.se blogg går att värdera och den blev värderad till 9961kr och mina bloggplatsen, blogspot och myshowroom bloggar går inte att värdera för att "det är en felaktig blogg-url"
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
men min blogg är en blogg.se blogg
Funkade inte för mig heller :(
Kolla gärna in min blogg! http://thefatcheerleader.com
Instagram: @metnalized
Längst ner på sidan så står det att man måste registrera sin epostadress för att det skall funka.
Jag fick 2084SEK idag.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#30 Det har jag gjort, men fungerar inte ändå.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Fungerar inte för mig heller, varken med eller utan www och varken med eller utan .blogg. (har egen domän).
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Epostadress måste skrivas först längst ner. (den till bloggen misstänker jag. Sen är det bara att tuta och köra.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Det gjorde jag, det fungerade inte ändå.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#33 Har jag gjort, men fungerar inte ändå.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Verkar som lite bullshit för det funkar inte för mig. Och en blogg värd över 30 000 kr verkar ju lite? Min är kaninvanner.blogg.se