Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettkritiktrådar-lätt
Läst 263 ggr
Wezza
0

Kritik på blogg

Skulle gärna vilja veta vad ni tycker om min blogg och få lite kritik 🙂

http://smilentino.blogspot.se

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

LovePoppy
0

Älskar med rosa! :D Så du har flyttat till Landvetter, hade medryttarhäst där ett tag! :)

Wezza
0

#1 Vad kul! Själv så har jag ju mina hästar kvar i Ullared, så kan ju bara vara med dom på helger och lov, men hade ju hellre sett dom en gång i månaden än inte alls så 😉 Men vi letar ju efter stall, det gör vi :)

LovePoppy
0

Landvetter är väldigt mysigt ställe att rida i. Finns lite anlagda jättefina ridvägar som man kan galoppera långt på! :D Sen så finns det ju fina ridbanor med! Tråkigt att de är kvar, men det blir ju extra kul att träffa dem då! :P  Får man fråga varför ni flyttat? :)

Wezza
0

#3 Vi flyttade helt enkelt för att vi ville det :) Dock ångrar ju jag att vi gjorde det, men men, det är en annan sak 😉

Mimmi
0

En bra vardagsblogg tycker jag! Superbra med den lilla presentationstexten under headern, gör att man snabbt förstår var man hamnat och vad bloggen handlar om. Designen är enkel och lättöverskådlig. Inläggen har en bra, lagom textstorlek och är en jättbra bredd för att det ska vara skönt och lätt att läsa. Personligen tycker jag att bakgrunden är liiite för gäll i färgen, men det är inget som stör jättemycket. 

Bloggen handlar ju främst om din vardag och jag tycker det känns som att det främst är kompisar och andra som känner dig som skulle tycka att den är kul att följa. Vill du locka lite fler Läsare är ett tips att tänka dig att skriver lite som en tidning utifrån ditt liv - med recensioner, guider, tips, debattartiklar och sådant man hittar i en tidning. För att även folk som inte känner dig ska bli intresserade måste du tänka lite mer på läsarna och vad de är intresserade av när du skriver. I nuläget tycker jag att det känns som att du skriver främst för din egen skull, och känner du att du gillar att ha det så och att det är främst dina kompisar du vill ska läsa - kör på som du gör nu!🙂