Kommentera med bilder
På min blogg vill jag att man ska kunna kommentera och lägga in bilder i kommentaren. Men nu går det inte hur ska jag göra?
Går det över huvud taget? Har aldrig hört talas om det faktiskt .
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Nä det går inte men kan man göra så det går?
Nej det tror jag inte.
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Är inte sugen på att skriva sin mail adress
Vad menar du?
/ J
Att skriva sin mailadress för då kan man bli spamad
de är ju bara den som äger bloggen som ser mejladressen.. men du behöver inte skriva den om du inte vill..
/ J
Det är jag som äger bloggen det är därför jag undrar
Behöver bilder så hur ska jag göra? Är jag tvungen att lägga ut min mail
annars får du be dom skriva ett inlägg med din mejl så får du sen kontakta dom . eller skaffa en mejl till dig blogg helt enkelt. .
/ J
Bra idé