Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 275 ggr
[mansolsson57]
0

Kommentera med bilder

På min blogg vill jag att man ska kunna kommentera och lägga in bilder i kommentaren. Men nu går det inte hur ska jag göra?

leemland
0

Går det över huvud taget? Har aldrig hört talas om det faktiskt .

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[mansolsson57]
0

Nä det går inte men kan man göra så det går?

leemland
0

Nej det tror jag inte.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[mansolsson57]
0

Är inte sugen på att skriva sin mail adress

leemland
0

Vad menar du?

/ J 

[mansolsson57]
0

Att skriva sin mailadress för då kan man bli spamad

leemland
0

de är ju bara den som äger bloggen som ser mejladressen.. men du behöver inte skriva den om du inte vill..

/ J 

[mansolsson57]
0

Det är jag som äger bloggen det är därför jag undrar

[mansolsson57]
0

Behöver bilder så hur ska jag göra? Är jag tvungen att lägga ut min mail

leemland
0

annars får du be dom skriva ett inlägg med din mejl så får du sen kontakta dom . eller skaffa en mejl till dig blogg helt enkelt. .

/ J 

[mansolsson57]
0

Bra idé