Vad ska jag skriva om?
Jag håller i en blogg men jag vet inte vad jag ska skriva om längre. Vad är roligt och läsa om? Vad är det som drar en att läsa min blogg? Hjälp mig som mest! Jag behöver inspiration och råd och hjälp om hur man bloggar på ett bra sätt. Please help me!
Ändrat rubriken, tänk på att skriva en bra rubrik.
Även tagit bort bloggen, då det räknas som att göra reklam för sin blogg, reklam för bloggen görs i reklam trådarna som finns 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Skriv om något som du tycker är intressant eller som du tycker att människor borde veta. Kanske har du något ämne som du kan mycket om eller en hobby som du tycker om att hålla på med. Skriv om det.
Leta fakta om ditt favorit band och skriv, skriv tips på god mat eller så kan du leta på andra bloggar efter utmaningar eller sådana där "30 dagars blogg frågor" där man svarar på en fråga m dagen i en månad.
Jag ska till exempel ha ett par frågor som jag ska låta mina bloggläsare svara på där jag kommer länka deras bloggar till inläggen där de svarar på frågorna.
Om du vill kan du ju skriva ett inlägg där du svarar på de frågorna.
Har du eller någon du känner någon form av psykisk ohälsa?
Vad tror du att psykisk ohälsa beror på?
Brukar du prata öppet om psykisk ohälsa?
Vad är egentligen en psykisk ohälsa?
Frågorna är inspirerade av att det är world mental health day den 10 oktober.
Bara att skriva till mig om du väljer att svara på frågorna och vill att jag länkar till inlägget i mon blogg.
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Tack för hjälpen! ^^R