Vi behöver kritik!
Jag bloggar tillsammans med en vän. Jag tycker bloggen är ganska tråkig och jag vill liksom skriva läsvärda inlägg medans hon vill mer göra "spontan inlägg" om typ skoldagen. Jag skulle aldrig sitta och kolla våran blogg dagligen men jag vet ju inte vad andra tycker!
Kommentera gärna om ni tycker det är värt att satsa något på den här bloggen, vilken sorts blogg ni tycker är intressanta och om ni tycker den är läsvärd så kan ni ju skriva det också!
Kram Ida 
http://idapttersson.devote.se
Jag kan hålla med dig om att bloggen blir tråkig om man bara skriver om hur man haft det i skolan. Det gäller att hitta en balans mellan spännande välskrivna inlägg och vanliga vardagsinlägg.
Sedan skulle jag gärna se att ni var tydligare i början av inläggen vem som skriver. Kanske genom att ha en bild med ert namn på i början av varje inlägg så är det du som skriver så är det en liten bild där det står Ida och är det Olivia som skriver så står det Olivia.
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Gör småa saker större än vad de är 🙂
Ibland har gjort ett helt inlägg bara om min nya drömfångare tillexempel, istället för att bara nämna det i ett vardagsinlägg som typ "Idag var jag på skolan, fett tråkigt, sen for vi till stan och jag köpte den drömfångare" så ta en fin bild, och skriv om bara den!
Det blir betydligt roligare och ett enkelt sätt att få fler inlägg om samma dag 😃
❤️ - Med kärlek, utan våld - Hjärta
Jag tycker nog att ingen blogg som bara innehåller ytligt prat som "Idag var jag i skolan, detta hände…" kan vara intressant eftersom det finns minst miljoner såna bloggar och man kan nog förr eller senare förstå själv att bloggerskan inte kommer lägga tid på att bara mumla sådant i flera år i rad.
Konstruktiv kritik är att ni helt enkelt målar upp era meningar med gestaltande ord och meningar. För övrigt är bloggen fin och stilren till utseendet, stora och intressanta bilder, men som sagt; arbeta på inläggens innehåll och textformuleringar! :)
**Kram
**