Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettkritiktrådar-lätt
Läst 433 ggr
Loviisaa
0

Vad tycks?

Skulle vara kul och höra.

Vad är erat första intryck när ni kommer in på min blogg?:)

http://lovisaanderssonn.blogg.se

Besök gärna min blogg! 

Lovisaanderssonn.horseworld.se

Denna kommentar har tagits bort.
Disturbed-Angel
0

Tyvärr inte en blogg jag skulle lägga tid på att läsa. Tycker för det första att headern är alldeles för stor. Sen är det framför allt det att det är sådan brist på text. Tycker att det är väldigt meningslöst att gå in på en blogg för att läsa en mening eller ett kort inlägg som inte säger något speciellt.

Fridaaaa
0

Håller med #2 ang headern. Det är alldeles för stor.
Mörkare text hade varit bra, svårare att läsa nu, både rubrik och vanlig text. Samt att du skriver mer hade varit kul.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

idapttersson
0

Jag skulle tyvärr inte läsa din blogg. Dels för att jag inte är hästintresserad och dels för att jag gillar mer att läsa inlägg som kanske är något någon har lagt ner mer tid på. Men den kan säkert bli populär bland hästintresserade!

Kram Ida Hjärta

http://idapttersson.devote.se

supernatural
2

Headern är jättefin ju! MEN, satsa på att lägga ner mer tid på inläggen. Ingen gillar att läsa ett inlägg med två rader, då kan det vara bättre att ha en instagram/facebook/twitter som folk kan följa dig under dagen på. Den där bilden på hästen i inlägget en bit ner var suuuperfin, mer sånt! Men t.ex bilden på tröjan var lite "slarvig", så du kan ju fota lite bättre bilder med den på kanske och skriva om den, vart du köpte osv :)

Älskar hästbloggar, hihi

❤️ - Med kärlek, utan våld - Hjärta

Loviisaa
0

Tack för all kritik. :) Betyder mycket ska jag säga. Men jag vill tyvärr inte ändra så mycket i designen då jag vann en design makeover och jag får inte ändra hur jag vill. :)

Besök gärna min blogg! 

Loviisaa
0

#5 bilden på tröjan var egentligen inte slarvig för i mobilen ser bilden bra ut. Men de blir väldigt suddig och konstig i datorn får kolla upp det.. ;)

Besök gärna min blogg!