Gör gratis headers
Som rubriken säger så gör jag gratis headers, helst till blogg.se men även till andra bloggplatser. Jag använder mig av Photoshop CS6.
Ni får lägga ut bilderna här eller mejla mig på lollo.andersson55@hotmail.se
Om ni har några/något önskemål får ni gärna lägga till det. :)
Besök gärna min blogg!
Det räcker med en tråd om samma sak. Jag tar bort din förra tråd!
Oj! Jag kollade igenom inläggen och hittade det inte. Aja. Tack. :)
Besök gärna min blogg!
Varför göra en annons och sedan inte svara när folk har skickat för att få header? Ingen bra stil tycker jag.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 Ursäkta? Men har försökt komma in på sidan. Min dator är sönder och ja har inte internet. Så det är inte så lätt. Tänk på varför jag kanske inte har kunnat svara innan du kommentera något sånt. Tack
Besök gärna min blogg!
#4 jag har mailat dig. Och det var runt den 21-22 maj.
Varför skulle jag tänka mig för? Har jag ingen anledning till. Det är ju 2½ vecka sedan. Så du har inte kommit åt din mail heller då? 😮 (tänker, typ alla har internet på mobilerna idag)
Och eftersom det inte står någonstanns, om någonting, kan man ju inte veta, folk är liksom inte tankeläsare 😉
Kan man skicka bilder osv, i ett pm?
#6 ja det kan man
gör du fortfarande gratis headers TS?
#7 Har försökt få kontakt med TS, men fortfarande inget svar ang header😕 Sedan hon skrev sist i tråden.
Skulle vilja ha en ny header, använder wp men de spelar ju ingen roll. HAr du nån bra ide till min blogg?
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
Varför bara till blogg.se? Det spelar ingen roll var bloggen ligger bara du får måtten på hur stor headern skall vara.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#10, hon sa inte att det bara var till blogg.se, hon sa HELST till blogg.se
Beök gärna min blogg, och kanske lämna en kommentar?♥ http://vivve.blogg.se/ blogg om foto & vardag