Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-köpes-säljes
Läst 1193 ggr
Pelle Långlös
0

Söker gratis Bloggdesign

Jag vill ha en superenkel design men jag suger fett på att skapa en egen. Kan lite granna men inte så att det räcker till en hel design. Att ladda ner på designa din blogg är totalt omöjligt för den där reklamen finns ej. Misstänker dock att det är för att jag har ett utländskt ip-nummer.

Bloggen är helt nystartad så de finns inga inlägg ännu.

Detta gäller blogg.se

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Jess89
0

TS, maila mig så ska vi se vad vi kan komma fram till. 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

leemland
0

Jag kan ladda ner och skicka till dig om du vill :) Om du inte löser de med Jess89

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Pelle Långlös
0

#3 Vad i texten förstod du inte med att jag inte kunde ladda ner designer på designa din blogg?

Men tack jag får hjälp.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

johannananna4
0

Ändra bara ip-adress? haha bra då

Pelle Långlös
0

Väldigt smart… eller not. IP-numret går inte att ändra på.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Fridaaaa
0

#5 Går inte att ändra Ip-adress 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

johannananna4
0

IP-adress kan man visst ändra haha, man kan göra en "fake" ;)

Finns såna program man kan ladda ner.

Fridaaaa
1

#8 Dock inte lagligt att ändra ip-adressen, och det är inte så lätt som du får det att låta 😉
Man kan ju inte ändra den då, är ju inte samma sak att ändra som att göra fake 😉

johannananna4
1

Det är väldigt enkelt haha, känner många som gör det ibland :)

Fridaaaa
2

#10 Inget man ska uppmuntra till i alla fall eller rekommendera.

johannananna4
1
Pelle Långlös
2

För det första är det olagligt och för det andra krävs det kreditkort och pengar. Men ger du mig båda så kan jag skaffa en.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

johannananna4
2

Det kostar ingenting -.-

stoffelito
2

Det är varken olagligt eller kostar pengar. 

Om du använder google och söker efter "Free VPN server" så kanske till och med du kan lära dig någonting.

Att sådana som du sitter och pratar om sådant du inte verkar ha en aning om är helt makalöst. Jag hoppas i framtiden att du försöker läsa mera på internet innan du lägger upp en tråd här och låtsas som om du redan vet allt. 

Men i allafall, nu har du en liten ledtråd på vägen. Sök sedan hur man sätter upp en VPN. En VPN kan användas för att vara anonym på internet. Absolut inget olagligt.

Om du vill läsa mera om vad en VPN är kolla följande länk:

http://www.danielholm.se/n%C3%A4r-blir-vpn-olagligt

Nu hoppas jag verkligen att du inte svarar mera på denna tråd när du har alla svar framför dig, det kommer bara få dig att se dum ut. 

All lycka med vad du nu sysslar med.

stoffelito
2

Glömde också säga att VPN är redan inbyggd funktion i windows, så jag förstår inte hur det kan vara olagligt. 

Tänkte att jag kunde hjälpa dig länka ytterligare(Eftersom du verkar inte förstå hur man korrekt använder google.se) 

http://www.pcworld.com/article/210562/how_set_up_vpn_in_windows_7.html