Kritik på min utlandsblogg!
(Jag skapar en ny tråd om detta då den andra var lite utdaterad och jag har ändrat en del.)
Jag skulle väldigt gärna ha kritik på min blogg i alla fall. Vad tycker ni jag kan göra bättre? :)
Jag skriver mestadels om resor, foto, hästar, mode och mitt liv överlag. Jag har nyligen flyttat till London efter att ha bott i Schweiz i fem år samt Sierra Leone under våren/sommaren 2013.
Tack! :)
Fina stora bilder, bloggen går fort att ladda (för mig i alla fall) . Gillar att du skriver både på svenska och engelska. Det jag kan sakna är lite mer text. Det är väldigt korta inlägg med bara enstaka meningar vilket jag tycker är rätt meningslöst (hehe). Jag följer aldrig bloggar där det tar längre tid att skriva in adressen än det tar att läsa det nya inlägget.
Enkel ljus design och det gillar jag. Det ger läsaren bra fokus på bilderna och texterna.
Så överlag en bra blogg enligt mig.
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
#1 Hmm, jag har fått för mig att fler Läsare tycker om en lite kortare text, men jag kanske har fel. Någon mer som tycker likadant?
Tack för kritiken!:)
Jag tror absolut att många gillar kortare texter :) Kollar man många av de stora bloggarna är det korta texter. Men jag gillar inte det :) Ja har en blogg och har runt 100-200 unika besökare om dagen trotts att jag skriver lite längre inlägg.
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
#3 Okej, tack för responsen!:)
Nu har jag uppdaterat designen, ändrat typsnitt och lite bilder och sådant. Vad tycker ni? Om det är någon som kommer ihåg hur det såg ut innan, är det bättre eller sämre nu?