Hjälp med bloglovin
Finns det någon vänlig själ som använder Bloglovin som kan kolla om det är så att min blogg inte går att följa där. Fick ett mail från en person som ville följa mig där, som sa att det inte gick. Hon undrade också varför, Är det någon som vet?
Om någon skulle kunna gå in och "följa" min blogg i några sekunder bara för att se om det går så skulle jag bli väldigt glad.
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Hej!
Är nybörjare på bloglovin' men när jag klickar på länken till bloglovin' på din blogg så får jag inte upp din blogg utan en lista på massa andra bloggar att följa där.
Men bra blogg förresten, jag lägger in den som ett vanligt bokmärke sålänge :)
Okej , det är nog för att det är en standard inlagd länk till bloglovin från den Bloggportalen som jag bloggar ifrån. Jag har förstått det som att man kommer till sidan där man söker efter en blogg att lägga till om man klickar på den länken.
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
#1 Jag tog bort den förinlagda länken och lade in en ny, som länkar direkt till min blogg nu.
När jag testade lägga till bloglovin' på min egen sida så skulle man först regga sig på bloglovin', sen skriva adressen till sin blogg och sen fick man en kod att lägga in på sin blogg för att "claima" den eller vad det stod.
Men nu funkar det ju! 😃