Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-köpes-säljes
Läst 649 ggr
Malyna
0

Header SÖKES!

Jag skulle vilja ha en snygg header (gratis givetvis!). Min blogg drar in lite pengar, har dragit in betydligt mer för några år sedan. Jag är väldigt kräsen när det gäller header. Det måste för mig vara "perfekt". Det får inte stå någonstans att du gjort den. Jag kan göra ett inlägg om du vill ha din t ex bloggadress med på min blogg.

OM jag blir nöjd över headern som du gör så kan jag vela ha flera senare då jag ska byta senare. Då kan jag till & med eventuellt tänka mig betala lite om jag är så nöjd.

Hör av er så skickar jag bilder på mejl till er. OBS! Ni ska vara erfarna i photoshop eller liknande program. Har sett hemska headerbilder skickade till mig förr, det känns slöseri med tid.

Sajtvärd på Polen

[mansolsson57]
0

vad hetter din blogg låter spänande att du tjänar penga på den

Malyna
0

PM:a mig så får du den.

Sajtvärd på Polen

Pelle Långlös
4

Du tjänar pengar på din blogg men vill inte köpa en header. Låter snålt. 😉

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Malyna
0

Om du kan läsa så drar jag endast in LITE pengar in nu. Förr var det betydligt mer. Läs, kommentera senare tack!

Sajtvärd på Polen

Pelle Långlös
3

Fortfarande så tjänar du pengar. Jag får inte ett korvöre för min.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Malyna
0

Nej, men det är väl för du kanske inte har haft bloggen som yrke eller så. Jag har varit ute på föreläsningar, events, har samarbetspartners mm. Om du ska vill ha pengar för din blogg får du göra något "stort". Jag t ex skrev i början om mitt psykiska mående. Sedan nu har det blivit bättre & därmed tränar jag & gått ner -32 kg. Så måste alltid hända något.. Men denna tråd handlar inte om det?????

Sajtvärd på Polen

NinjaKakan
3

Förlåt mig men är du alltid så otrevlig ? Många av dina trådar du läst så har du tråkig attityd och du är dessutom Sajtvärd? Hallå där. Vill man ha en välgjord header får du nog minsann betala för den också . Och om du nu tjänar pengar på den, mer eller mindre så kanske du inte ska kräva en gratis heller ? Men visst det är ju upp till andra om dom vill lägga tid på det och sen hade det såklart varit trevligt om man fick veta vilken blogg som du nu driver? Vara på Events och grejer är minsan inte speciellt dåligt .

Malyna
0

Jag bestämmer själv om jag lägger ut min bloggadress eller inte. Om du vill ha den så kunde du PM:a mig (men du är för otrevlig).

Sajtvärd på Polen

NinjaKakan
1

Precis det jag menar med kass attityd ts och det kommer du inte långt med i livet :P

NinjaKakan
2

Visst jag har skills i ps men varför i hela friden skulle jag vilja lägga ner tid på en då relativt känd bloggare som inte tänker betala för det men har en nedrans massa krav ?

Malyna
0

Det är lugnt, har redan fixat en som gör det GRATIS & är riktigt duktig. Bara för ni tror ni är något

Sajtvärd på Polen

NinjaKakan
1

Men lilla vän, jag vet att jag är något . Varför denna ruskigt tråkiga attityd ? Inte bara här men i flera olika trådar?