Hur ser din header ut?
Posta en bild på din header!
Mvh Sara
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Jag har en röd ros på min vardagsblogg.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Gå in och titta om du vill se min fina :)
Posta en bild på din header står det längst upp.
Tänkte att man kunde samla bilder på olika headers så att alla som sitter och försöker göra en lätt kan finna inspiration.
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
#3 Vem pratar du med?
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Båda då ingen av er valde att följa det som stod skrivet längst upp.
Som sagt.
Tänkte att man kunde samla bilder på olika headers så att alla som sitter och försöker göra en lätt kan finna inspiration. Det blir inte lätt om man måste klicka på femhundra länkar istället för att bara skrolla ner och titta på bilder.
#5 & #3 Men då kunde du ju skrivit det i #0, det framgår ju inte alls 😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6 på vilket sätt betyder "Posta en bild på din header!" att man ska skriva, "Gå in på min blogg och kolla"
"Posta en bild" betyder att man i ett inlägg ska ladda upp en bild på sin header. Det ska väl inte spela någon roll anledningen eller tanken bakom?
#7 Jag syftade inte på det, utan det du skrev med att samla header för att ge andra inspiration!
Du behöver inte "idiotföklara" (jo det gör du med den forumleringen du nyss skrev), extremt onödigt.
Men som jag precis skrev så spelar väl inte tanken bakom någon roll!
Jag skrev ett så kort och enkelt först inlägg som möjligt just för att undvika kommentarer som bara länkar till en blogg!
Det var ingen idiotförklaring, jag frågade bara hur du tänkte och förklarade mig tydligare eftersom INGEN hitils förstått vad "Posta en bild" betyder
#7 Alla har inte den bilden på datorn för tillfället..
#9 Jo det gör det ju, eftersom du skriver i efterhand hur du hade tänkt så spelar det ju till.
Jo det var idiotförklaring, genom att du skrev som du skrev! Då skulle du har formulerat dig helt annorlunda i så fall….
#10 Alla som sitter vid en dator kan ta en skärmklipp på sin blogg.
#12 Då kändes det lättare att folk trycker på en länk och tittar som tar 1 sekund än att jag ska sitta och skärm"klippa" en bild och lyckas spara den och ladda upp.
Har inget jag kan lägga upp för jag laddar upp min bild och beskär den i WP direkt. Inget jag har sparat på min dator.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Kan ni inte göra det som står i första inlägget skriv inte alls. Är det så svårt?
Vad är meningen med att sitta och trakassera mig för att jag bad dem som inte laddade upp en bild att göra det, då det är det som står i första inlägget. Sluta mobba mig så mycket!
Mår faktiskt jättedåligt av detta.
Jag har inte alls menat att idiotförklara någon. Jag bara förklarade vad jag menade med "Posta en bild" , och varför jag ville ha bilder postade eftersom ingen förstod det.
Orkar inte med att ni ska bråka med mig, jag har tillräckligt mycket skit i mitt liv ändå. Jag orkar fan inte mer! Varför ska jag sitta framför min dator och gråta och må skit för att ni inte lyssnar på mig?
Kan någon ta bort denna tråden eftersom ingen vill posta bilder på sin header för det är tydligen mycket viktigare att få besök till sin blogg än att göra som det står? och det är tydligen mycket viktigare att det är enkelt för er än för någon som vill titta på bilder på olika headers.
Men ge dig ingen mobbar dig utan det är bara du som tror så. Att må dåligt vet jag hur det är då jag själv lider av depressioner rätt så ofta (är bipolär). När man mår dåligt så tar man åt sig lättare. När jag mår som sämst tar jag en paus (utan att avsluta mitt konto). Vet att det är rätt så elakt i cybervärlden.
Lägger upp en bild som min header är tagen ifrån. Men det är bara en del som syns på bloggen.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag har ett bildspel på 8 bilder, så bifogar ett collage med alla 🙂
/Amanda
Blogg: http://megapixeln.se/
Sajtvärd på avengedsevenfold.ifokus
Den till min vanliga blogg.
Och den till bokbloggen. (Egentligen bara bloggnamnet ^^)
Nu har jag en ny header till min vanliga blogg 😎
Har en väldigt enkel header.
Bästa hälsningar,
Bertil
Jag har fortfarande ett bildspel på flera olika bilder, men de ser annorlunda ut jämfört med sist 🙂
/Amanda
Blogg: http://megapixeln.se/
Sajtvärd på avengedsevenfold.ifokus
Har egentligen ett bildspel i min header men detta är första bilden, och även så jag hade tänkt ha den innan jag gjorde bildspelet :)
http://hannnafoto.blogg.se