Söker du en design?
!!Detta är absolut inte menat att vara reklam utan jag har sett att det finns många som söker designers och istället för att gå runt och kommentera om att jag kan gör jag en tråd om det istället!!
Jag tänkte till och börja med göra gratis designers. När bloggen har börjat få mer besökare så kommer jag inte göra det mer längre för då vill jag göra tävlingar där man kan vinna en design av mig. Så vi kör såhär nu.🙂
Jag älskar att sitta och hålla på med bloggar och göra designers! Det är jätte kul att se resultatet sen och tänka ''wow det här har jag gjort''
Så nu ska jag börja göra gratis designers men jag har några villkor.
I headern slash menyn slash dropdownmenyn om du ska ha dropdownmeny kommer det stå ''design by: liarose.blogg.se'' och du får absolut inte ta bort det sen för jag har lagt ner tid på din blogg och gjort en design. Du får såklart välja var du vill att det ska stå att designen är gjord av mig. Andra villkoret är om du ska börja göra designers sen så får du inte använda min stilmall. Och just that you vet jag kan kolla om du använder min stilmall genom ett fusk. Så akta dig 🎧
Det var alla villkor. Så här är några exempel på designers jag har gjort: cassflow.blogg.se bjdclub.blogg.se mirresupergirl.blogg.se och sen min bloggdesign till min blogg som jag gjorde senast: liarose.blogg.se
Om du är intresserad av en design av mig maila mig på rose.01@hotmail.se eller p:ma mig här på iFokus.
xoxo lia