Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettkritiktrådar-lätt
Läst 751 ggr
AmandaChristina
1

Åsikter om min design!

http://megapixeln.se/

Jag tycker väldigt mycket om min bloggdesign, men kan inte bestämma mig om den är för mycket eller inte! Åsikter uppskattas så den kan bli så snygg som möjligt 🙂

[Teddies matte]
1

Jag tycker det ser bra ut! :)

AmandaChristina
0

#1 Åh så bra 😃

CorneliaAndersson
0

En väldigt ''mjuk'' och fin design, som man inte måste anstränga sig för att ''läsa på''. Jättefin!:)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Pelle Långlös
0

Fin design. Säger som ovan en väldigt mjuk design.
Texten i inläggen känns lite små i denna stora design och texten om mig i meny skulle jag önska att det fanns stycken.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Mimmi
0

Jättesnyggt! Du har dock en del HTML-fel som kan göra att det inte visas likadant för alla. T.ex. har du använt samma id flera gånger (då ska man istället använda en klass) och använt center-taggen som är föråldrad och kan sluta fungera helt i framtiden. Kolla igenom din kod i t.ex. W3C Markup Validator och se till att den är korrekt!

Såg också att din titel är lite fel. Såhär ser den ut: - MEGAPIXELN.SE - {http://publishme.se/megapixeln.webblogg.se-hemlig/design/stylesheet/{ blog.description }} 

Det räcker med {{ blog.description }} för att få fram bloggens beskrivning/underrubrik.

Håller även med Ylva om att inläggstexten är lite liten. Den hade behövt lite marginal ovanför också. 

Men som sagt, jättesnyggt! Fint, nedtonat färgschema och en tydlig, lättförståelig design.

AmandaChristina
0

#3 Tack du 🙂

#4 Tack, får testa lite och se om de blir bättre med lite större text 🙂

#5 Åh herre, har kollat lite på designen i den sidan, men jag har nog ett bra tag innan jag är klar! Men tack för länken och allt så ska jag försöka fixa allt som är fel i den 😃

bamse6311
0

Tycker att du har en snygg och trevlig blogg.
Grattis till att du klarade teoriprovet.

Bästa hälsningar,
Bertil

AmandaChristina
1

#7 Tack så mycket på båda 🙂