Hur gammal var du när du började?
Hur gammal var du när du startade din första blogg? Hur gammal är du nu?
Var nog 26 eller nåt när jag började. Är 32 nu (nån månad till anyways).
Kommer inte ihåg när jag startade min första blogg men misstänker att jag var i 16-18 årsåldern. Idag är jag 24 år.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Jag har bloggat i 11 år det vill säga att jag startade 2002. Är 35 år.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
17 år, började blogga för 3 år sen 🙂
/Amanda
Blogg: http://megapixeln.se/
Sajtvärd på avengedsevenfold.ifokus
Tror jag startade min första blogg när jag var 13 - 14 år, jag är nu 18 år. Dock har jag väl "jojo"bloggat alltså inte bloggat konstant från dag ett. 🙂
Jag var strax över 18 år, startade bloggen vid årsskiftet 2008-2009 i samma veva som att jag flyttade hemifrån. Jag har bloggat enda sedan dess men lyckats byta bloggportal fyra gånger.
Det är väldigt kul att kunna titta tillbaka och se hur extremt mycket bättre mitt skrivande är idag mot vad det var för 4-5 år sedan.
Min bloggning har alltid varit mycket av ett terapeutiskt bloggande för mig. Ett sätt att få kontroll över tankar och känslor, men har även utvecklats till att blogga för att göra psykisk ohälsa hörd i samhället, jag vill bryta tabun som finns om att prata om psykisk ohälsa , somt hjälpa andra som mår dåligt genom att visa att de inte är ensamma!
Mvh Sara
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Jag var nog 14 eller 15, nu är jag 20 🙂
Den här gubben var lite över 60-år när han fick för sig att testa det där med bloggande.
Tyckte att det lät kul och intressant och tycker att det är roligt att lära sig samt testa nya saker.
Kunde absolut nada om HTML och kan väl inte mycket mer idag, haha.
Hittade forumet FixaDinBlogg som nu tyvärr inte finns kvar längre men där kunde jag lära mig om blogspot.
Nu är jag 62 men det har varit väldigt väldigt länge sedan senaste inlägget.
Jag startade alltså min blogg enbart för att jag tyckte att det skulle vara kul att lära sig något nytt och det där med hur många som läser är väl iofs kul men det var inte därför som jag började utan mest för att lära mig något nytt.
Bästa hälsningar,
Bertil