Egna smileysar på Blogg.se?
Hejsan!
Vet inte om det är rätt forum att fråga i, men det är ju värt ett försök!
Jag, som måånga andra är ju väldigt trött på standardsmileysarna, och dessa ''paket'' man får. Så min fråga är, hur kan man göra egna ikoner som smileysar? Exempelvis, om ni scrollar ner lite i bloggen så har hon egna smileysar! Bubblipop.com (ibland kommer man inte in på hennes blogg)
Ingen? :c
Rätt adress är www.bubblipop.com Vissa ställen och domänpekningar klarar inte av att bara skriva bubblipop.com (tex) utan man måste använda hela adressen www.bubblipop.com.
Men till frågan så borde man kunna det men frågan är hur man gör?
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#2 Ah okej, vet bara att jag ibland har problem att komma in på hennes blogg ^^ Varför klarar inte vissa domänpekningar det?
Haha jag undrar också hur :p Hatar standardsmileysarna ^^
Hur har du fått in smileys på din blogg.se?
För sedan de ändrade där, så fungerar det inte att lägga in, inte de koder jag testat (som alltid fungerat innan).
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 Jag har inte lagt in några smileysar, det är det jag behöver hjälp med, hur man lägger in egna smileysar :p Men om det funkar vet jag inte, haha.
#5 Aha, när jag läser ditt huvudinlägg trodde jag du menade egna som man gör själv 🙂 Eftersom det inte "ingår" smileys i blogg.se 😛
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6, ja det är det jag menar. att man lägger in egna gif. bilder :3 Men då får jag väl klara mig utan, eller byta portal c: