Bloggkritik
Jag skulle vilja veta om min blogg ser intressant ut när man går in på den? Alltså ser det ut som en rolig blogg att läsa och vad tycker ni om den? Finns det något jag borde ändra? :D
Bilderna är superfina, men tycker att din design är lite tråkig, varför inte göra en header med bilder eller ha lite mer färg på bloggen, det livar upp!:D
Tycker det ser bra ut, men som #1 nämnde kunde det pigga upp med lite färg, varför inte ändra rubriker elr liknande till någon glad färg.
Håller med föregående.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Tycker att bloggen är fin och bilderna jätte fina, men som dom över skriver hade det varit lite bättre med lite mer färg. :)
Är tjatig och håller med de andra, den är lite för simpel. Dock tycker jag du ska behålla lite av den stilrena designen men lägga till några fler detaljer. Bilderna är superfina :)
Tack så mycket allihopa!! Jag har haft färg lite då och då på bloggen, men det slutar alltid med att jag ändrar tillbaka för jag lessnar på det och ifall jag har en bild som header så lessnar jag på den så småningom också. Fast man borde ju kunna göra något annat än att fixa header och bakgrund för att få färg på bloggen eller, några tips? ;)