Bara tre sidor syns, hjälp!
Hej! Vet inte om jag postar rätt nu men jag hoppas det. Jag har ett problem som gjort att jag snart kastar in datorn i väggen.
Problemet är att jag inte får mer än tre inlägg att synas på bloggen. Jag har ändrat i denna:
{% for entry in entries[: 15] %}
Men oavsett vilket nummer jag ändrar till så syns bara tre inlägg. När jag förhandsgranskar så syns däremot 10 inlägg både i listan över senaste inläggen i menyn och på sidan men när jag sedan sparar är det bara tre. Jag bloggar på blogg.se.
Ni kan gå in och kika själva på http://hannaweden.se/ om ni vill se. Skulle vara enormt tacksam om någon har ett svar på mitt problem, alternativt ett smidigt sätt att bläddra bakåt med en knappt, något script eller så. Mitt förstånd och datorns liv skulle få bestå då. Tack på förhand!
Du har lösen på din blogg så det är svårt att kolla. ;-)
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Ja, jag vet haha. Blev så less på den igår att jag bara sket i allt haha. Låser upp den nu :)
Jag löste det tillslut!
Problemet var att jag hade en av blogg.se's PRO-teman som låg i bakgrunden och förstörde. Konstigt när jag hade klistrat in helt nya koder osv. Jag bytte till ett av deras gratisteman och la in koderna på nytt och då fungerade det. Skriver detta i fall någon får samma problem!
Vad bra att det löste sig.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Tack vare din lösning, löste det sig för mig med :) Tack!
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg