Vad tycker ni?
Vad tycker ni om min blogg? http://lenniiis.blogg.se/
Jag har tänkt på att skaffa en header men vet inte vad sjutton jag ska ha (vill inte ha bilder och jag suger både i paint och photoshop haha). Men överlag, ser den hemtrevlig ut eller blir man ivägskrämd? (Jag brukar tipsa lite om kläder och så ibland, så det är inte bara om vad jag gör oså, kolla gärna i olika kategorier) :)
Du kan ju ha en header bara med bloggens namn i ett snyggt typsnitt och liiite dekorerad med något fint mönster. Be om hjälp här på sajten - det finns flera som hjälper till med header.
För min del tycker jag att texten är för liten. Du har så stora bilder så jag tycker texten borde följa det och vara lite större. Bredden är väldigt stor så jag måste scrolla i sidled för att läsa men det beror väl på min skärm.
Rent allämänt gillar jag bloggen - stilren och fin.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
#1 Åh, då ska jag be om hjälp när jag kommer hem! Jag tycker om när det är stort, i min lilla bärbara skoldator behöver jag inte scrolla :o Vad konstigt! Hmm.. Det där med texten får jag kolla över, vet att jag har provat med större men inte gillat det. Tack för feedbacken!