Blogg.se - hjälp!
För ca 1 månad sedan försökte jag göra om min blogg lite… Det slutade med att en del försvann.
Vet någon här vart man hittar länken, där man kan se vilka som följer ens blogg? Alltså det står klockslag, datum, län och ort…?
Vill även ha tillbaka mina smileysar i inläggen istället för att det blir '' ;-) '' istället för ''😉''…
Smileys har jag försökt lägga in igen på min blogg på blogg.se men vill inte fungera, sedan dem ändrade på blogg.se :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det där med smileysar har varit ett problem på just blogg.se och det har inte fungerat sedan de gjorde om blogg.se. Kan tyvärr inte svara på när de fungerar som de ska igen. Bara och hoppas på att det fixar problemet.
Län och ort skriver du helt enkelt dit själv där du vill ha det. om du googlar om bloglovin får du upp olika ikoner du kan välja.
Jag har ett annat utseende på datum men det krävs lite mer kodning för det. Därför ger jag det endast den vanliga HTML koden för datum och klockslag.
Så här ser koden ut:
${EntryDate} @ ${EntryTime} (@ kan du byta ut mot vad du vill.)
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Mailade blogg.se direkt då det blev fel, men har fortfarande inte fått svar…
När jag går in på ''design'' och sedan ''redigera kodmallar'' är detta det enda som syns - allt annat som var innan är helt borta!!!;
{% extends "std.index" %}
Vet någon vad som hänt?
#3 Jag fick vänta 1-2 veckor en gång på svar 😮
Jag fattar inte hur man gör om headern till en bild man vill ha, har tittat på tipsgejen men det funkar ändå inte! blir så frustrerad :(
Vet inte om det hjälper dig men HÄR länk till Designa Din Blogg där det finns en massa olika tutorials om hur man gör på blogg.se
Bästa hälsningar,
Bertil
Jag har väntat över 1 månad nu… 😡
#7 Dålig stil av dem 😮