Börja blogga?
Hej!
Jag har faktiskt funderat på att börja blogga igen.. Bloggade förut på en helt låst blogg, dock var det mer som ett utlopp för allt jag kände och gick igenom just då.. Det var inget jättebra tid i mitt liv. Två vänner hade lösenordet och inga fler..
Nu är livet dock bättre för mig kan jag ju tillägga :) och den bloggen är raderad.
Nu har jag ett tag som sagt funderat på att börja blogga igen..
Men vad ska man skriva om i en blogg egentligen? Vardagen, intressen eller bara vad som helst?
Ja allt du vill skriva om. Du kan ju ha en kategori om nått du tycker är intressant! såsom träning kanske? Djur? Naturen? ja du förstår.
Det viktiga är att man skriver om något man känner för. Det blir inte bra om man bloggar om tex mode för att andra göra det men själv kanske man inte är intrsserad.
Jag såg i din profil att du är intresserad av bla foto. Det kan bli en bra blogg.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Det finns väl inget som egentligen är fel eller rätt att skriva om i sin blogg.
Har man ett specialintresse så kan man skriva om det och det är ju många som bloggar om sina olika specialintressen.
En som ofta skriver på sajten Matlust här på iFokus gillar att baka tårtor och HÄR en länk till hennes blogg "bakministeriet.
En annan som också skriver i trådar här på iFokus har en blogg om sig själv och sitt liv som Bondmora och HÄR länk till hennes blogg, en väldigt kul humoristisk blogg btw.
Ja egentligen så kan man skriva om allt och många har ju vardagsbloggar där de berättar om sitt liv och sin vardag.
Listan kan göras hur lång som helst och precis som #2 beem säger så är väl det viktigaste att man skriver om bågot man känner för.
Bästa hälsningar,
Bertil