Övrigt bloggrelaterat

Varför bloggar du?

2019-07-06 22:58 #0 av: monstermash

Gammal vana, dröm om att bli influencer, en bekväm dagbok? Vad är det som får dig att fortsätta blogga? 

Vill du se valpbilder så titta gärna på min instagram.

Anmäl
2019-07-13 15:10 #1 av: JRSN

Det är intressant och kul att ge uttryck för det man tänker och tycker. Dessutom är det ju faktiskt en och annan som läser det man skriver. Det gör bloggandet extra spännande och givande. Glad

..........................................
Sajtvärd: Andar, änglar & demoner / Knackningsterapi
                      www.astromantra.se/

Anmäl
2019-08-17 07:36 #2 av: Maja2

Jag började blogga för 9 år sedan, först som en kul grej bara, men det har fortsatt. Nu är det riktigt kul att kunna gå tillbaka och läsa vad man gjorde . Skrattar mycket när jag går tillbaka, men gråter även ibland. Jag har i snitt ca 1000 unika besökare varje månad och det är förstås åxå kul

Anmäl
2019-08-19 18:11 #3 av: Soligajag1

#2 Va skoj !  Vilken blogg portal är du med i ? för dem jag har tittat på kostar pengar och är så krångliga , tycker jag.  Tar gärna emot tips på bloggportaler. Glad  WOW! 1000 unika besökare !! Tummen upp

HH Glad 

Anmäl
2019-08-19 20:29 #4 av: monstermash

#3 Blogg.se är både gratis och enkelt

Vill du se valpbilder så titta gärna på min instagram.

Anmäl
2019-08-20 05:56 #5 av: Maja2

#3 Jag började på Blogg.se men hade ganska ofta problem så jag startade på Bloggplatsen.se istället. Den är åxå gratis, väldigt enkel och har aldrig haft problem med den :)

Anmäl
2019-08-20 06:44 #6 av: Soligajag1

#5 Tack så mycket !!
Då kollar vi där , för jag försökte bli medlem på Blogg.se och fick svar att det va fel användar namn då gav jag upp.
Testar detta då , 😀

HH Glad 

Anmäl
2019-08-20 07:42 #7 av: JRSN

Bloggo.nu är en annan variant. Den är enkel och gratis. Ett minus är gratisvarianten inte skickar något meddelande när någon har kommenterat i bloggen. Glad

https://www.bloggo.nu/

..........................................
Sajtvärd: Andar, änglar & demoner / Knackningsterapi
                      www.astromantra.se/

Anmäl
2019-08-23 19:57 #8 av: serenas

Jag bloggar för att bli av med mina inre tankar, sortera allt kaos som har varit, för att bearbeta allt som har varit runt mig.

Anmäl
2019-08-24 06:44 #9 av: Soligajag1

#8  Det är riktigt bra!! Glad Precis som jag gör när jag skriver poesi , där finns all lycka , ondska , irritation mm. inbakad. Skrattar Visst är det bra ?? 

HH Glad 

Anmäl
2019-10-26 10:40 #10 av: Thotis90

Jag bloggar dels för att jag tycker att det är kul, men också för att sprida kunskap. Jag studerar till dietist och bloggar just nu om utbildningen och sådant vi får lära oss där. Efter examen (juni -20) så kommer min blogg mer eller mindre bara vara informativ om kost, hälsa och träning. 

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.