Annons:
Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 739 ggr
monstermash
7/6/19, 10:58 PM

Varför bloggar du?

Gammal vana, dröm om att bli influencer, en bekväm dagbok? Vad är det som får dig att fortsätta blogga?

Annons:
JRSN
7/13/19, 3:10 PM
#1

Det är intressant och kul att ge uttryck för det man tänker och tycker. Dessutom är det ju faktiskt en och annan som läser det man skriver. Det gör bloggandet extra spännande och givande. 🙂

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Maja2
8/17/19, 7:36 AM
#2

Jag började blogga för 9 år sedan, först som en kul grej bara, men det har fortsatt. Nu är det riktigt kul att kunna gå tillbaka och läsa vad man gjorde . Skrattar mycket när jag går tillbaka, men gråter även ibland. Jag har i snitt ca 1000 unika besökare varje månad och det är förstås åxå kul

Soligajag1
8/19/19, 6:11 PM
#3

#2 Va skoj !  Vilken blogg portal är du med i ? för dem jag har tittat på kostar pengar och är så krångliga , tycker jag.  Tar gärna emot tips på Bloggportaler. 🙂  WOW! 1000 unika besökare !! 👍

HH 🙂

monstermash
8/19/19, 8:29 PM
#4

#3 Blogg.se är både gratis och enkelt

Maja2
8/20/19, 5:56 AM
#5

#3 Jag började på Blogg.se men hade ganska ofta problem så jag startade på Bloggplatsen.se istället. Den är åxå gratis, väldigt enkel och har aldrig haft problem med den :)

Soligajag1
8/20/19, 6:44 AM
#6

#5 Tack så mycket !! Då kollar vi där , för jag försökte bli medlem på Blogg.se och fick svar att det va fel användar namn då gav jag upp. Testar detta då , 😀

HH 🙂

Annons:
JRSN
8/20/19, 7:42 AM
#7

Bloggo.nu är en annan variant. Den är enkel och gratis. Ett minus är gratisvarianten inte skickar något meddelande när någon har kommenterat i bloggen. 🙂

https://www.bloggo.nu/

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

serenas
8/23/19, 7:57 PM
#8

Jag bloggar för att bli av med mina inre tankar, sortera allt kaos som har varit, för att bearbeta allt som har varit runt mig.

Soligajag1
8/24/19, 6:44 AM
#9

#8  Det är riktigt bra!! 🙂 Precis som jag gör när jag skriver poesi , där finns all lycka , ondska , irritation mm. inbakad. 😃 Visst är det bra ??

HH 🙂

Thotis90
10/26/19, 10:40 AM
#10

Jag bloggar dels för att jag tycker att det är kul, men också för att sprida kunskap. Jag studerar till dietist och bloggar just nu om utbildningen och sådant vi får lära oss där. Efter examen (juni -20) så kommer min blogg mer eller mindre bara vara informativ om kost, hälsa och träning.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

TatsuOni
11/9/19, 5:46 PM
#11

Dels för att sprida kunskap och inspiration om främst hår och dels för att motivera mig själv till att t ex lära min nya håruppsättningar.

Men även för att jag har haft min blogg i så många år nu (10 år) att jag inte vill låta den dö😛


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Soligajag1
6/23/22, 7:12 AM
#12

#2:

Fantastiskt !! Så många besökare , var finns du ? Hur har du fått så många besökare ??

Berätta gärna . Tack .

Soligajag1

HH 🙂

Soligajag1
6/23/22, 7:15 AM
#13

#7:

Exakt , inte gratis , OM du vill ha mer och bättre Blogg kostar det 245:-/ per år , extra premium / 995:- per år, , så det är inte gratis .

HH 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: