Annons:
Etikettundersökningar
Läst 995 ggr
Thotis90
2/10/18, 4:37 PM

Hur länge har du bloggat?

Hur länge har du  bloggat? Vad var det som gjorde att du började blogga?

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Annons:
Thotis90
2/10/18, 4:49 PM
#1

Jag kan börja! Jag har bloggat i 9 år och bloggar just nu på www.nouw.com/nutribylouise där jag skriver om min utbildning till dietist, men också om min vardag. Jag började blogga då jag var trött på att skriva dagbok för hand. Det var så mycket lättare att skriva på datorn, så jag övergick till det istället.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

tlover
2/10/18, 4:53 PM
#2

flera flera år. Första korta bloggen började jag 2010, där var det mest vardagsgrejer för att familjen skulle kunna känna sig nära utan att träffas så ofta. Bara lite efter började jag och min man blogga tillsammans om livet på gården, den är inte så jätteaktiv nu.

Min nu mest aktiva blogg började jag med 2014, den handlar om te och jag började med den för att hitta andra med samma intresse (te)

l'm back

Jess89
2/19/18, 3:25 PM
#3

Jag har bloggat i cirka 10 år. För några år sedan ville jag bli mer seriös och skaffade ett eget domännamn. Har haft nuvarande bloggen sedan sommaren 2012. Nu uppdaterar jag om livet som mamma till en dotter med komjölksallergi som föddes oktober -17.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

RosaYlva
2/20/18, 8:04 PM
#4

Jag började i slutet av 90-talat eller om det var 2000. Kommer inte riktigt ihåg. Jag började för att jag hört så mycket om bloggar och ville testa jag med. 😉

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

Upp till toppen
Annons: