Annons:
Etikettbloggproblem
Läst 531 ggr
jolinbeeerg
2017-10-05 13:48

Bloggnamn?

Hej! 

Jag har i ca 10 år bloggat till och från på olika bloggar och portaler. Nu har jag äntligen hittat rätt portal och har bloggat där i snart ett år. Dock är jag kluven vad gäller bloggnamn.. Jag har mitt vanliga nouw.com/jolinberg och skulle egentligen ha bytt till jolinberg.se som jag ägde tidigare, men ett företag har köpt upp det och det skulle kosta mig ca 1000 SEK för att få tillbaka det, vilket jag inte tycker är värt. Jag funderade ett tag på att byta till .com istället. Men så blir jag ännu mer kluven; för vem vill läsa vad den där Jolin Berg gör? 

Min blogg handlar/kommer att handla mycket om mig och mitt liv tillsammans med min lilla hund Theo, inredning, foto, mode och skönhet, träning och hälsa samt mina politiska åsikter. Det mest logiska är ju att ha mitt eget namn, eftersom det är mig bloggen till stort handlar om, men jag är lite sugen på något kort, enkelt och snitsigt. Många har svårt att komma ihåg hur mitt namn stavas och sen har jag personligen tröttnat på alla "namn-bloggar", eftersom ingen sticker ut i det enorma havet av bloggar med sitt egna namn (om man inte redan "är" någon) Men vi kanske kan hjälpas åt att komma på ett namn? :D

Annons:
[KatarinePierce]
2017-10-05 13:51
#1

JolinBe?

Upp till toppen
Annons: