Annons:
Etikettbörja-blogga
Läst 943 ggr
Agnes Grönberg
2017-01-22 10:11

Vilken bloggportal?

Jagvill börja bloggaigen. Vet dock inte vilken portal jag skall använda. Inte koda. Enkel att blogga från mobil och surfplatta. Äger ingen dator. Lösenord på vissa inlägg. Helst ingen portal som är så vanlig för de har jagtestat. Tack på förhand.

Annons:
Neooan
2017-01-30 20:11
#1

Själv bloggar jag på Nouw, vilket i och för sig är väldigt vanligt, och trivs hur bra som helst! Annars finns det kanske Daylife och Devote?

Shirokaze
2017-02-11 04:21
#2

Jag använder Blogger/Blogspot och tycker om det. Lätt att använda (fast det buggar lite ibland, men jag har lärt mig alla knep!) och jag tycker om hur det funkar, helt enkelt.

Cosplay-blogg ♥  https://valkoinensamurai.blogspot.com/

hhejlollo
2017-02-15 10:34
#3

Jag bloggade på Nouw vilket jag var mycket nöjd med, nu när bloggen är så pass stor har jag precis bytt till egen domän och bloggar åt mig själv. Men kan verkligen rekommendera Nouw :)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Agnes Grönberg
2017-02-23 14:00
#4

Tack för era tips. 😀

Jess89
2017-09-10 17:25
#5

Jag skulle rekommendera blogg.se eller WordPress. Blogg.se har en smidig app du kan använda dig av. Har bloggat där sedan 2012 och är supernöjd. Dock är det lite kodning men finns färdiga kodmallar att använda. WordPress har jag själv inte använt mig så mycket av men har hört att det ska vara simpelt.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Upp till toppen
Annons: