Annons:
Etiketttips-och-inspiration
Läst 813 ggr
vanessakliink
2017-01-05 21:07

Samarbeten

hej!

jag bloggar på nouw och har precis startat om min blogg på nytt (raderat allt gammalt). Jag har bloggat sedan ca 2014. men nu är min fråga om man inte har så stor blogg är det lönt att ha samarbeten då och hur gör man för att starta ett samarbete? ska de själva höra av sig till en om de vill a samarbeten eller måste man själv höra av sig till de man vill ha samarbeten med?

är tacksam för så många svar som möjligt :)

MVH

vanessa

Annons:
hhejlollo
2017-01-05 21:39
#1

Är du "stor" hör oftast dom av sig, men i början får man kanske höra av sig till dom. Så gjorde jag, i början kontaktade jag dom jag tyckte var av intresse, men nu hör dom av sig till mig :)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

hhejlollo
2017-01-05 21:39
#2

Är du "stor" hör oftast dom av sig, men i början får man kanske höra av sig till dom. Så gjorde jag, i början kontaktade jag dom jag tyckte var av intresse, men nu hör dom av sig till mig :)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

vanessakliink
2017-01-05 23:01
#3

okej då är det kanske vettigt att höra av sig själv till att börja med. hur lång tid väntade du innan du började med samarbeten?

hhejlollo
2017-01-06 09:30
#4

Några månader tills jag märkte att bloggen uppskattades, sen berättade jag om mig och bloggen och varför jag önskade sponsras :)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Upp till toppen
Annons: