Annons:
Etikettbloggdesign-html-och-css
Läst 709 ggr
taylor__lambert
2016-03-11 13:13

Embed code

Kan man lägga in en embed code på Nouw? Kan inte hitta det när jag är på min Ipad.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Annons:
Inkanyezi
2016-03-11 13:14
#1

Prova och se om det funkar. På en del sajter måste man använda [hakparenteser] för inbäddning i stället för

taylor__lambert
2016-03-11 14:02
#2

#1 sitter inte vid datorn just nu så kan inte prova. På en del Bloggportaler finns ibland så man kan använda som är just formad för embed codes. Tänkte om det fanns liknande eller motsvarande på nouw. Har testat via Ipad men det blir inget av det hela när man skriver text.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

taylor__lambert
2016-03-14 23:00
#3

Nu vet jag iallafall hur man gör men "script tag" funkar tydligen inte på nouw och den jag vill åt har just script och det verkar inte finnas annat sätt att få koden på, förut vet jag att det fanns två olika koder att ta av, men nu finns det bara en. Jag vill ha bilder från flickr.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

yeahsica
2016-03-16 19:14
#4

Som du skriver verkar inte script-taggar fungera på Nouw, men om du vill kan du klistra in allt det andra förutom script-delen så fungerar det. Då visas din flickr-bild som en bild med länk och om du klickar på den kommer du till bildens sida hos flickr. Däremot fungerar inte flickr:s funktioner som brukar komma upp när man "hovrar" över bilden.

taylor__lambert
2016-03-16 21:21
#5

Va trisst :/ Kände mig så hoppfull för att den kom upp i inlägget när jag höll på, tills jag kollade på förhandsgranskningen då var det bara ett stort svart gap. Det är ju svårt för jag vill kunna lägga in ett album i mitt inlägg och inte massa bilder för det blir et sånt långt inlägg och det är inte snyggt

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

yeahsica
2016-03-18 08:55
#6

Jag mailade Nouw och frågade om det finns något sätt att lösa det på och det enda svaret jag fick var "den koden innehåller script, då fungerar det tyvärr inte", så jag antar att det inte går att komma runt.

Annons:
taylor__lambert
2016-03-18 15:29
#7

Jo jag vet att den innehåller scrpit och att det som sagt inte funkar på nouw, jag skicka ett meddelande till dom också om det hela. Men grejen är att jag vet att flickr har haft två koder man kunnat ta av förut, nu har dom inte det, eller jo dom har men endast på enskilda bilder, då har dom en BBcode, men jag vet att de haft sånt för album också men den verkar ju vara borta nu :/

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Upp till toppen
Annons: