Annons:
Etikettkritiktrådar-lätt
Läst 810 ggr
luckiestgirl
11/13/15, 2:42 PM

för mycket klickande eller bra med översikt?

Hej, vill gärna ha lite kritik på min blogg, funderade mest på designen just nu men även allting som helhet,  hur är bilderna och texten osv? 

Jag gillar designen för att man får en bra översikt på alla inlägg, men vet inte hur det upplevs av andra, är det jobbigt att behöva klicka in och ut från alla inlägg? 

tack på förhand :)

http://jullansuniversum.blogg.se

If you are going through hell, keep going!

luckiestme.blogg.se

Annons:
Fridaaaa
11/13/15, 2:44 PM
#1

Jag personligen gillar inte denna form av design. Men som du skriver, smaksak. Jag gillar det mer "klassiska" så att säga :) Jag föredrar att scrolla ner.
Men fin design annars! :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

komigentammie
11/13/15, 2:49 PM
#2

Tycker denna variant av layout kan vara toppen! Speciellt till en blogg med massa bilder eller ex. matbilder med recept.

Hundar, råttor, katter, bodyart, shopping, veggiemat. Skrattar

[Garntroll]
11/13/15, 2:49 PM
#3

Jag föredrar nog att scrolla jag med men det är ju som sagt en smaksak.

vendelay
11/13/15, 2:52 PM
#4

Jag brukar inte gilla den formen men det är ändå väldigt lätt att förstå vad bilderna handlar om (rubriken under dem) och då går det snabbt att välja att läsa det en är intresserad av. Dessutom är det kul när inte alla bloggar ser likadana ut. Jag tycker att den sticker ut och är kul :) Gillar dock inte den rosa nyansen i bakgrunden, den ser lite "död" ut.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

yeahsica
11/13/15, 6:40 PM
#5

Jag själv har ingenting emot den typen av design. Tycker den passar extra bra till sajter med "artiklar" och recept eller vad man ska säga.  Håller också med #4 om att det är kul med olika typer av designer. Jag har dock läst hos två stora bloggare*, som testat den typen av design, att deras Läsare föredrar en "scrollande layout".  Tycker du ska välja den designtypen du själv gillar bäst! Det ska ju vara kul att blogga och jag tycker att det är viktigt att man gillar sin egen bloggdesign (även om man såklart kan ta hänsyn till sina Läsare också) :) 

*Sannas rum och Stories by me

Upp till toppen
Annons: