Annons:
Etikettbloggtjänster-och-sidor
Läst 1631 ggr
SegerSims
2014-12-11 02:09

Ni med blogg på One.com

Jag funderar på att ha en blogg på One.com ni som använder er av deras tjänst vad tycker ni? Och har ni lust att visa er bloggar så jag kan få se möjligheterna.

Annons:
yeahsica
2014-12-11 10:49
#1

Menar du att du vill använda One.com som webbhotell och sedan sätta upp en Wordpress-blogg via dem eller vilket bloggverktyg menar du? Wordpress kan man göra i princip vad som helst med, så där har du väldigt fria händer :)

SegerSims
2014-12-11 13:00
#2

Ja jag fundera på att använde One.com som webbhotell.  Om det är wordpressblogg det handlar om vet jag inte än då dom har ett eget webbeditorverktyg med. Men det kan bli wordpress.

yeahsica
2014-12-11 14:14
#3

Har inte använt deras inbyggda bloggverktyg själv men däri vet jag i alla fall att man kan ändra fonter, färger, bakgrund, header m.m.. Tror dock att man måste utgå från ett standardtema, men jag är inte säker (du kan se alla bloggteman här: http://one-docs.com/templates/#blog), och då blir det ju som på en bloggportal fast på egen domän och utan reklam. Du kanske redan har sett det, men här finns mer info där man kan se bilder från deras inbyggda verktyg: skapa bloggadministrera blogganvända blogg.

Upp till toppen
Annons: