Annons:
Etikettundersökningar
Läst 1168 ggr
Medaljjägaren
2014-10-07 15:51

Vad ska en blogg inte handla om tycker du?

Tycker du att bloggar ska handla om andra människors tåludd? Eller blir du äcklad av undersökningar där bloggaren undrar hur ofta man byter underkläder? Jag blir det. Jag kan översätta här uppe: Bajs= bloggar där bloggaren skriver att hen är bajs/kissnödig hela tiden. Eller berättar med text/bild/video hur det gick till när hen satt och pluppade senast/ hur deras bajs såg ut Specifik blogg= att bloggen bara handlar om bloggarens -----, ja, bloggen kan handla om vad som helst, men den handlar bara om samma sak, gång på gång på gång på gång på gång på gång…… Pojk/flickvän= bilder på bloggarens kille/tjej, pussbilder, inlägg som alltid börjar med "gissa hur fantastisk min killes/tjejs ----------" och ---------- får man fylla i själv. Facebook= blogg där bloggaren typ alltid nämner, i varje inlägg att man inte får glömma att följa den på Facebook. Dåliga skämt= bloggar där bloggaren, som hela, hela, hela, och absolut hela tiden försöker vara rolig. Även när hen inte är det. Själviskt= bloggar där bloggaren håller på med bara sig själv, t.ex. jag köpte en ny t-tröja, jag piercade mig i naveln idag, jag har lagt upp dagens look, jag kollade min grannes blogg, osv. Annat= något annat helt enkelt. Blandat= man har blandade åsikter Allt= man tycker att allt är jobbigt Har aldrig tänkt på det= när man aldrig har funderat över det. -------------- Rösta så gått du bara kan. Och rösta på det som är så likt din åsikt som möjligt.

YEY, INSIDER!

Annons:
Fridaaaa
2014-10-07 15:57
#1

Fattas alternativ: Annat eller övrigt eller liknande.

Röstade på Bajs men anser att det är upp till bloggägaren vad den vill skriva om och upp till en själv om man vill läsa eller inte.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JeanetteK]
2014-10-07 16:02
#2

Jag kan störa mig på hänvisningar till Facebook. Jag är inte med på facebook själv, så det kanske är därför. 😉

fruktgumman
2014-10-07 16:04
#3

Allt… Det alternativet fanns ju inte med.

Medaljjägaren
2014-10-07 16:15
#4

As! Jag glömde ju tusan de sista tre…. Ni kan kanske skriva det nu, om ni vill?

YEY, INSIDER!

[Yllhilda]
2014-10-07 16:15
#5

Det finns flera typer av bloggar jag inte gillar. Men den typ jag verkligen inte tycker borde finnas är den där personen i fråga uppger information som antingen har med tystnadsplikt eller vanligt vett att kunna hålla hemligheter att göra. Jag känner en som fick sparken från två jobb för att ha blottat sina kollegor och uppgett detaljer om vårdtagare på sin blogg. Han har fortfarande inte vett att hålla mun.

Medaljjägaren
2014-10-07 16:16
#6

#2 jag stör mig lite på det också och bajs :-) röstade bajs.

YEY, INSIDER!

Annons:
[Yllhilda]
2014-10-07 16:17
#7

Just ja, samme person berättar i detalj om sina toalettvanor och hur ofta och vad han trimmar.

Nelley
2014-10-07 16:19
#8

Eh, dåliga skämt? Uppenbarligen…

Medaljjägaren
2014-10-07 16:20
#9

#5 vi lade kommentaren typ samtidigt :-) Och sådana som bara: "och glöm inte kommentera!!!" Men om jag inte vill det??? Varför ska man hela tiden kommentera, kommentera och fortsätta kommentera?

YEY, INSIDER!

Upp till toppen
Annons: