Annons:
Etikettkritiktrådar-lätt
Läst 797 ggr
tlover
2014-10-05 12:03

Lätt kritik teblogg

Jag skulle gärna vilja ha lite kritik på min teblogg

Bloggen är nystartad och det var ett tag sen jag bloggade själv så jag känner mig väldigt ny och osäker just nu.

Bloggen handlar om te så det kan vara allt mellan vad jag dricker för te just nu och mer faktablogginlägg om te (det senare är däremot inte skrivet än) och jag vill vara seriös med den här bloggen även om det kanske inte syns nu.

Jag vill ha lite generell kritik och tycker själv det fattas någonting men jag vet inte vad.

Det jag vet jag måste förbättre är mina bilder i alla fall men där är det ju övning som gäller.

Tack på förhand

l'm back

Annons:
tlover
2014-10-06 15:41
#1

Finns det ingen "lätt kritik" kan ni gärna säga det också så jag kan be om hårdare kritik

l'm back

Bara Anna
2014-10-07 12:17
#2

Din header - har den med te att göra? Om ja, så kanske du borde byta då jag som nyfiken, men okunnig inte förstår vad bloggen handlar om. Vilket jag vill att en header skall göra!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

tlover
2014-10-07 12:30
#3

Headerna är ett lila pu-erh te som håller på att bryggas (Yunnan purple bud) så det har definitivt med te att göra.

Jag har planerat att ta en ny bild när jag bland annat har skaffat stativ (så jag kan ta bättre bild) men inte trodde jag den var så dålig att man inte ser att det är ett te.

l'm back

Bara Anna
2014-10-07 12:58
#4

Den är inte dålig - skarp och fin. Snygg nu när jag vet vad det är för något. Men beroende på vem du vänder dig till som skall läsa: Jag som vet i princip nada om te ser mer framför mig en kanna te, tepåsar och scones typ ^^ Din bild ser mer ut som en bild taget med mikroskop . För MIG då. Kanske göra en delad header?

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

tlover
2014-10-07 13:04
#5

#4 Jag skriver om lite mer högkvalitativt te (eftersom det är det jag dricker) så att ta en bild på tepåsar skulle (enligt mig) vara helt fel då det inte alls är det jag skriver om.

l'm back

beem
2014-10-07 13:06
#6

För mig ligger inläggsdelen en bit upp i headern. Jag har Google Chrome.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Annons:
Fridaaaa
2014-10-07 13:11
#7

#6 Är inte den designen så? Har för mig det.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

beem
2014-10-07 18:27
#8

#7 Aha det är så. Det ser liiite underligt ut 🙂


Sorg är kärlek som blivit hemlös

tlover
2014-10-07 18:54
#9

#8 Jag kan ännu inte göra en egen sida i HTML och jag tyckte den färdiga mallen såg bäst ut för det jag skriver om (de flesta andra mallar passar bättre till tex om man har en fotblogg el modeblogg eller liknande).

l'm back

beem
2014-10-07 19:06
#10

#9 OK jag trodde det var något fel i mallen.

I övrigt ser det bra ut. Lagom bilder och text - fina bilder.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Upp till toppen
Annons: