Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1086 ggr
monstermash
4/1/14, 1:53 AM

Månadens inlägg - Anmälningstråd april

Konceptet går ut på att ni väljer ut ett eller två blogginlägg från eran blogg som ni vill lyfta fram lite extra. Kanske har du skrivit ett blogginlägg som förtjänar att bli uppmärksammat lite extra? Eller kanske har du hittat ett jättebra tips som underlättar i vardagen du vill tipsa andra om?

Regler
- Skriv i tråden att ni deltar samt länka till det speciella inlägget
- Klistra in en liten del av inlägget som förklarar vad det handlar om (Inte hela inlägget!)
- Inlägget måste handla om temat, om det inte är fritt tema 
- Blogginlägget ska vara skrivet samma månad som tävlingen är (Denna månaden ska inlägget alltså vara skrivet i april).
- Max två bidrag per person

Tävlingen pågår & avslutas…
Under 1:a - 20:e varje månad kan ni delta. Den 20:e startar en omröstning där ni får rösta fram vinnaren fram till den 30:e då omröstningen avslutas och vinnaren presenteras. 

Månadens tema
Vi kommer att köra på teman varannan månad, under april månad kör vi på två teman: April och fotografering. Ditt inlägg behöver bara matcha ett tema!

Vad vinner man?
Framförallt vinner man äran, men man får även sitt blogginlägg publicerat på Bloggande iFokus startsida i en helt egen artikel hela kommande månaden ut! Vissa månader kommer det även vara andra priser som iFokus Insider.

Annons:
InreSeendet
4/13/14, 5:04 PM
#1

Jag deltar med dessa två inlägg. 

Igår precis innan jag skulle stänga av datorn på jobbet hörde jag ett ord inom mig, som en påminnelse från min intuition "Chiafrön". Tydligen ville min kropp att jag skulle gå och handla dessa populära, supernyttiga frön som innehåller bl.a. Omega 3.

 http://inreseendet.blogspot.se/2014/04/supernyttiga-chiafron.html

Jag hade tänkt köpa bara kristallsalt på Hälsokosten men kom därifrån med ett paket MethodDraine Detox, 7 dagars reningskur kombinerad med 14 dagars Slim. Vad kan vara bättre så här i början av april än att förbereda kroppen för sommaren med detox och nyttig kost?

http://inreseendet.blogspot.se/2014/04/dags-for-detox.html

Upp till toppen
Annons: