Annons:
Etikettstorbloggare
Läst 2387 ggr
monstermash
2013-06-22 14:08

Dessie är gravid

Vad tycker ni om att Dessie är gravid?

Källa

Annons:
WhiteBunnyWithBlueEyes
2013-06-22 21:56
#1

Kul för dom! :)

bamse6311
2013-06-23 00:48
#2

Inte klokt på något sätt som helst att "bloggare" kan bli "kändisar".

Jo, om de har något väsentligt som de bloggar om och det kan innebära mycket olika.

Jag gillar många bloggar och en av dem som jag börjat kolla den senaste tiden är Bond som har en kul intressant blogg med många riktigt kul och intressanta/läsbara inlägg.

Nej shit, jag menade ju inte Bond utan Bondmoran där hon är bland nagellack, kosläpp och hjärnsläpp.

Den är så långt ifrån tonårsblogg a`la Blondinbella man någonsin kan komma.

Bästa hälsningar,
Bertil

Fridaaaa
2013-06-23 07:57
#3

Vansinne tycker jag.
Mycket svårt att säga om det är pga kändisskap eller om hon verkligen vill ha barn. Mycket svårt i kändisvärlden.

Men många barn inom kändisvärlden tror inte jag är så lyckliga osv.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jess89
2013-06-23 12:48
#4

Låter som hon bara blir en i mängden. Känns som väldigt många skaffar barn hit och dit.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

bamse6311
2013-06-23 14:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

@ Jess89.

Man skaffar liksom inte barn hur som helst och lite hit och dit.

Själv så är jag 62-år och skall villigt erkänna att den första sonen inte alls var planerad.

Däremot så var Alexander väldigt planerad.

Jag och min dåvarande fru Ann kunde nästan räkna ut när vi hade haft samlag och när därmed Alexander skulle födas.

Nåväl Jess89

One moment in time!

Den här bilden ha jag aldrig någon som helst människa,
Kanske eventuellt det är dags nu efter så många år eller kanske det inte alls är dags.

Hur som helst så köra jag på nu vare sig det är på ont eller gott.

Förlåt mig alla om jag gjorde fel med att  publicera det här fotot.

Hon är där i 6: veckan om jag nu kommer ihåg allt rätt

Nåväl, så gick förlossningen väldigt bra och vi hade väldigt många underbara år tillsammans.

Dock så kom så småningom en sjukdom som heter cancer  ivägen

Den där inte själva enbart sjukdomen i sig som har gjort alla oss mer sammansvetsade.

Kanske är det min älskade Ann som gjorde just den här dagen möjlig, imorgon kommer ju en annan dag.

Älskar dig för evigt Ann.

För alltid,
Bertil

Fridaaaa
2013-06-23 15:04
#6

#5 Finns tyvärr många som skaffar barn hit och dit, utan att tänka sig för osv.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Jess89
2013-06-23 15:23
#7

#6 Håller med.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Lathundarna
2013-06-24 11:42
Fridaaaa
2013-06-24 11:45
#9

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lathundarna
2013-06-24 12:53
#10

Har fortfarande ingen aning om vem hon är, men tja, det står att hon är lyckligare än nånsin, jobbar, etc. Låter ju bra. Varför måla fan på väggen? Är det åldern? Att hon festat? Att hon är "storbloggare"? Vad är det som säger att de inte diskuterat tusen vändor hit och dit hur de ska göra, men som inte framgår nånstans? Jag tycker nog faktiskt man ska stötta yngre blivande mammor mer än vad man gör. Oavsett. De får ta tillräckligt med skit ändå.

Fridaaaa
2013-06-24 12:54
#11

#10 Jag litar inte på allt som står i storbloggarnas bloggar, om jag ska vara ärlig. Därför läser jag aldrig dem. Samma sak med bland annat kissie, och flera andra storbloggare. Tyvärr, är allting alltid inte sanning och de målar själva upp en bra bild ibland. Så tja, frågan är vad som är sant i bloggarna eller inte.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lathundarna
2013-06-24 12:58
#12

#11 Jag läser inga "storbloggar" då det inte ger mig nåt, så jag tänker inte ens spekulera i vad som är sant eller ej gällande detta. Huvudsaken är att blivande mamma och bäbis mår bra.

bamse6311
2013-06-24 13:15
#13

Läs Bondmoran good folks.

Hon är mittemellan nagellack, kosläpp och hjärnsläpp.
Dessutom så är hon väldigt kul att läsa också.

Sedan så skriver ju hon här på iFokus också.

Bästa hälsningar.
Berti

Annons:
beem
2013-06-24 13:15
#14

Jag läser inte heller  storbloggare. Jag tycker deras blogagr är så "fattiga" - de ger mig inget utbyte alls. Jag förstår inte vad som gör att många av dem blivit så stora.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

noraa
2013-06-25 23:53
#15

Men herregud varför i helvete lägga sig i någon annans liv? går ni runt bland släkten o frågar men vad tkr ni om att min faster är gravid ? hon är 18. det är hennes liv. Hur orkar ni ens bry er?

Fridaaaa
2013-06-26 17:47
#16

#15 Extremt onödigt att svära! Finns absolut ingen anledning till det.
Vad tror du inte medier och många andra gör? Håller tyst eller?
Tyvärr är det sånt man får räkna med som kändis, att det kan bli skriverier och massa annat. Väldigt vanligt.

Förstår inte varför du blev så arg?

-------------------------

Sedan skriver hon i sin blogg att hon är vuxen nu bara för att hon är gravid. Men så fungerar det ju verkligen inte….

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[lenniiis]
2013-06-26 19:54
#17

Jag kan väl ha åsikter om att hon skaffade barn i detta stadie i hennes liv. Hon verkar inte ha ett stabilt förhållande där de bråkar och är elaka mot varandra, dock vet vi ju inte alls vad som pågår mellan dem.

Men jag tror ändå att hon kommer mogna under graviditeten och så länge hon har ett jobb och gör sitt bästa för barnet kommer det säkert räcka! Vad tror ni kommer hända? Tror ni att hon kommer strunta i att byta blöja på ungen och lämna den ensam på kvällen för att gå ut och festa? Jag tror hon kommer sköta det galant. Hon har ju säkert föräldrar som hjälper till också!

Upp till toppen
Annons: