Annons:
Etikettbloggtjänster-och-sidor
Läst 771 ggr
[Nalle-]
2016-12-07 15:01

Vad tycker ni om nouw?

Hej!

Jag har funderat lite på att börja blogga på nouw.com men skulle vilja höra från er som använder sidan vad ni tycker om den? Har ni bytt till den sidan eller började ni blogga där? Jag håller för tillfället till på wordpress och tycker det fungerar bra, tycker dock det är svårt att hitta en design som jag är riktigt nöjd med. Vill kunna ha stora bilder samtidigt som texten ska vara enkel att läsa, och inte för mycket tjoller som tar fokus från bild och text. Har tidigare bloggat på både blogg.se och weebly. Har bytt blogg så otroligt många gånger så jag är inte så sugen på att byta igen innan jag är säker 😉

Annons:
OlgaMaria
2016-12-07 15:05
#1

Jag bloggar på nouw och är väldigt nöjd. Lätt att få en del nya följare via nätverket. Lätt att blogga från mobilen.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

CorneliaAndersson
2016-12-07 15:08
#2

Älskar't !! ;)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Ria74
2016-12-07 15:14
#3

Jag tycker det är en bra sida. Dock är det väldigt svårt att få någon hjälp om man behöver det.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

OlgaMaria
2016-12-07 16:11
#4

#3 Det håller inte jag med om. Har bara skickat meddelande och fått ganska snabb och bra hjälp.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[Nalle-]
2016-12-07 16:59
#5

Tack för er input! Verkar ju lovande 🙂 Någon som har importerat sin gamla blogg dit?

Ria74
2016-12-07 17:09
#6

#4 Beror kanske på vad det gäller. När en person stal text och bilder från mig fick jag efter 3 dagar svar att tja det fick jag räkna med. #5 Ja jag importerade min gamla blogg från blogg.se. Det gick smidigt.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Annons:
OlgaMaria
2016-12-07 17:21
#7

Jag importerade min blogg från blogspot. Fungerade men blev inte så snyggt med de gamla inläggen på nya sidan. Huvudsaken att de följde med i alla fall.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

EmmeEm
2016-12-10 00:14
#8

Alltid tyckt bäst om nouw sedan de bytte till det från nattstad som var hemskt haha. 

Lätt att använda även via mobil. 

Lätt att designa om man inte gillar att hålla på med koder då det är dra och släpp funktion. 

Lätt för folk att hitta till bloggen. 

Lätt att lägga in funktioner så som youtubeklipp, Spotify eller polls. 

Tycker att det som gott som bara finns bra saker med Nouw och då har även jag med hoppat runt på i stort sätt alla olika portaler. 🙂


[Nalle-]
2016-12-19 17:25
#9

Vill tacka igen för era svar :) Det blev ett bloggbyte för mig till nouw och än så länge är jag otroligt nöjd! Extra roligt att det är så enkelt att hitta och följa bloggar direkt på sajten.

Upp till toppen
Annons: